20101021

bigidinlan!


Bu blog süresiz yayın olacak. Süreli ve sürekli yapabileceğimi sanmam. Sıkılıyorum.


Elektronik ortamda ne zaman “sıkıldım”, “sıkılıyorum” filan yazsam, Türkçe karakter korkusu sarıyor bünyemi...


Tatil dönüşü ne kadar boş düşünüyo insan...


Tatil demişken aklıma geldi. Bence Arşimet’e minnet borçluyuz. O olmasa yüzmek çok zor olurdu len.


Arşimet suyun kaldırma kuvvetini banyoda bulmuş. Kıllandım bu durumdan.


Cumartesi günü iki tane eski sevgilimin düğünü var. Aynı gün evleniyolar len. Şaka gibi. Ümit Besen olsa bi haftada 3 tane albüm yapar şerefsizim.


Neyse en azından birbirleriyle evlenmiyolar.


Aslında bu olayın en olumlu yanı benle evlenmiyor olmaları bence...


Hep otobüste yanıma az konuşan birisi otursun isterdim, bu sefer yanımda dilsiz biri vardı len. Başta gavur sandım ama dilsizmiş adam. Kağıda yazarak anlatıyodu derdini.


Ben bi ara bi sigara yakayım dumanla haberleşiriz diye düşündüm ama muavinden tırstım.


Korkarım yakında otobüslerde “gay yanı” diye bir kavram çıkacak.


Ayrıca otobüste yellenen arkadaşı kınıyorum.


Bi daha Ulusoy’dan bilet almicam. Varan’da çok güzel kızlar vardı. İzmir Seyahat anlatılmaz yaşanır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder