20101021

bigidinlan!


Eğer biri “bi arkadaşın başına gelmiş” diye bi olay anlatıyosa, kesin o işte bir kolpa var.

Bu da dahil tüm genellemer yanlıştır.

Erkek bale sanatçısı: Valerin

Yorgun olduğumda kendimi Garfield’a benzetiyorum. Turuncu olsam aynı Garfield. Ciddiyim.

Yavuz Seçkin taklit konusunda gerçekten başarılı. Çinli olmasından şüpheleniyorum.
Yao Wuuz Sech Kin.

Sana pul biber koleksiyonumu göstereyim mi? Yıh yıh...

Üniversitelerde Türkçe Hazırlık sınıfı olsun.

Aşağıdaki kelimeleri cümle içinde kullanarak alt alta yazınız:
Yalnızlık/Saat/Gitmeler/Yolculuk/Hüzün/Sol yanım/Kan gülleri/Hasret/Hazan/Kar tanesi/Yalnızlık/Akrep/Göz/Aşk/Menekşe/Kekremsi/Küf/Çürümüş/Kent/Sessiz
Tebrikler. Artık Ortalama Türk Şairleri Antolojisi’ne girebilirsiniz.

Bazı gelenekleri güncellemek lazım. Kına gecesi yerine dövme gecesi yapılsa ya...

Birilerinin gereksizliği yaşarken anlaşılmasın diye, diğerlerinin değeri ölünce anlaşılıyor.

Kriz çok acaip bi hal aldı len. Herkes promosyon yapıyo. Almanya’da bi genelev tek fiyat sınırsız seks kampanyası başlatmış. 70 Euro. Yemek ve içki servisi de var. Yabancı girişimcilerin ülkeye girmesini cidden desteklemek lazım demek ki.

Efsane geri döndü. Nazo yeni reklamlarıyla karşımızda. Üstelik bu sefer Fun Chos da bonusu.

Telefonum çaldı. Açtım. Arayan teyzem. Sesin değişik geliyo akşamdan mı kaldın? dedi ve ben sabah olduğunu anladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder