20101024

bigidinlan!

Lan bu birini seviyorsan serbest bırak laflarından öğk geldi ama bir tane de ben şey ettireyim. “Birini seviyorsan serbest bırak. Bırakabiliyorsan zaten sikinde değildir.”

Tüm yaramaz çocuklar hiperaktif, tüm aptal çocuklar fazla zekadan uyum gösteremiyor anasını satayım.

Aramızda yolda yürürken yanlışlıkla ayağına basan erkeği kendisine asılıyor zanneden hatunlar var. Bunlar topluma karışmış durumdalar. Fena. Hayır bir de o kadar emin ki durumdan inanılır gibi değil. O değil de biri gelse buna açık açık senden hoşlanıyorum dese, bu sefer emin olamayacak, sorgulayacak, binbir türlü şüphe geçecek kafasından filan.

Bir ara şeffaf sütyen askısı diye bir şey vardı lan. Ne iğrenç bir şeydi o.

O değil de tek elle sütyen açabilmek için ciddi ciddi antreman yapan erkekler var lan!

Kopçası sırt kısmında olmayan sütyenler giymeyin. Kafa karıştırıcı ve moral bozucu oluyorlar.

Sütyen giyiliyor mu takılıyor mu diye düşündüm bir an. Sanırım memenin büyüklüğüne göre değişiyor.

Eski sevgililer ile Mustafa Ceceli arasındaki ilişki ortaya çıkarılmalı.

Bir kulüpte dans eden insanları izlerken bir an için müziği duymayın, ortadan kaldırın. Şimdi belgesellerde gördüğümüz, dişisini etkilemek için dans eden hayvanları hatırlayın. Söyleyeceklerim bu kadar.

Sigarayı bıraktıktan sonra “abi acaip rahatladım bak sen de bırak.”, “x günde şu oluyormuş, y günde vücuttan tamamen atılıyormuş”, “yokuşları daha rahat çıkıyorum abi” bikbikbik şeklinde konuşan arkadaşlar, yakın bir sigara da siz de rahatlayın biz de rahatlayalım.

Bana insanoğlu mükemmel tasarlanmış bir yaratıktır filan diye gelme. Sen de bebekken altına sıçıyordun.

Evet hepiniz sinema aşığısınız.

2 yorum:

  1. ahahahahha şu sütyenle ilgili olanların hepsini yaşadım ahhahahahhaha

    YanıtlaSil
  2. ben o şeffaf olanları yaşamadım hiç iyi ki. antreman da yapmadım ama kafamın karıştığı doğrudur :)

    YanıtlaSil