20101026

bigidinlan!


Mutluluğun formülünü buldum lan! Cümlelerin yalnızca "ama"dan önceki kısmını dinliyorsun. Hayat çok daha güzel oluyor.

11 yıllık eğitimin ardından "de" bağlacını ayrı yazmayı öğrenemeyenler; Sağda solda "ayar verdim", "gider yaptım" diye böbürleniyorsunuz ya, en büyük ayarı eğitim sistemimize veriyorsunuz haberiniz yok!

Lan çok komikti de anlatınca öyle olmadı diyorsun ya… Haklı olabilirsin ama kurtarmıyor arkadaşım.

İlhan İrem hayranı hatun; umarım alacağın en güzel iltifat "Sazlıklardan havalanan bir ördek gibi sesin" olur.

Hayat sana yalnızca bir tane as veriyorsa, Flush Royal’i zorla…

Blog’a giren birçok insan arasından en çok Ukrayna’dan bağlanan arkadaşı merak ediyor olmam normal mi acaba?

Kaşar peyniriyle bazı kadınlar arasındaki bağlantıyı ilk kim, nasıl kurdu lan acaba? Nasıl bir kafadır? Neler yaşamıştır? Bu ne metafor sevgisidir?

Şu dünyada bumerang gibi insanlar var lan! Sen fırlattıkça geri dönüyorlar.

Aha ben de metafor yaptım.

Bir de yoyo gibi olanlar var. Önce uzaklaştırıyorsun sonra geri çekiyorsun. Hangisi daha fena bilemedim.

Parmaklarınıza ojeyle nazar boncuğu filan yapıyorsunuz ya. Yapmayın.

Etrafında güzel kadın olunca beynine kan gitmeyen erkekler var. Bari çaktırmamaya çalışın lan. O kanın nereye gitti çok belli oluyor.

Hatunların facebook’ta paylaştığı sevimli hayvan videosu miktarı, ilk fırsatta evlenip çocuk yapma istekleriyle doğru; evlenip çocuk yapma olasılıklarıyla ters orantılıdır. Ya da öyle olmalıdır. Bilemedim şimdi.

Facebook’ta sürekli “noktayı koyacaksın”, “ardına bakmayacaksın”, “ben sildim mi tam silerim”, “gidersem, geri dönmem” vbs (ve benzeri saçmalıklar) yazarak ego mastürbasyonu yapanlar, harbiden bir siktir olup gidin de bir daha geri dönmeyin lan!

2 saatte 1 kahve içip fal baktıran arkadaşlarım var. Hayır arkadaşım iki saatte ne değişmiş olabilir hayatında. O baş harfi M olan çocukla hangi ara tanıştın? O yollar hangi ara oluştu? 2 saat önce yoktu lan.

Hayır bu kadar çabuk değişiyorsa anlamı da yok. Kapanır nasılsa 2 saat sonra o yollar. O baş harfi M olan da gider başkasına aşık olur. Sen de 3 vakte kadar yeni bir fal kapatırsın. Olacağı bu.

Facebook’a, twitter’a vs. bakıyorum da Çin’deki ilgi manyağı hatunlar ne yapıyorlar acaba diye düşünmekten kendimi alamıyorum.

Sırıtarak yüzünüze bakıyor ve kafamı sallıyorsam sizi dinlemiyorum demektir. Gürültülü bir ortamsa duymuyor da olabilirim. Alınmayın, kibarlık yapmaya çalışıyorum.

Ne zaman yemekte ezogelin çorba çıksa “ezogelin ayağına takar halhal” diye şarkı söylemek sığlığından kendimi alıkoyamıyorum.

Kimsenin fotoğrafa resim demediği bir dünya mümkün bence.







5 yorum:

  1. ahahahhahahaha

    yeter ulan kahkahalar atarak okudum yine twittera yazsan of ne çalınır bunlar.. gerçi burdan da çalınır ama ben tespit ederim bir bir.
    aloo hırsızlar size söylüyorum! sakın!

    YanıtlaSil
  2. Çatlak bir kardeşim var, onun sayesinde fotoğraf deme yeteneği kazandım...

    Bende en çok Nijeryadan gelip okuyan kim onu merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. tespit konusunda sana güveniyorum french. twitter'a yazmayacağım ısrarla. bu anlamsız ısrarımın nedenini de bilmemekteyim.

    @ cips yiyemeyen kız - çatlak kardeşine saygılar... Bu arada Nijeryalı'ya dikkat! Şu meşhur Nijeryalı internet dolandırıcılarından olabilir.

    YanıtlaSil
  4. Valla olabilir mi olabilir, mailimede dadanmış tuhaf isimliler mail atıp duruyor ben silmekten usandım, onlar yollamaktan usanmadı.

    YanıtlaSil
  5. bir ara çok modaydı bu nijeryalı dolandırıcı çetesi olayı. hala yapıyorlar mı bilmiyorum.
    geçenlerde birisi de bana memelerimi büyütmem için hap satmak istedi mail yoluyla. bir erkek olarak düşündüm, fena fikir değil aslında.

    YanıtlaSil