20101021

bigidinlan!


Bu iddaa yüzünden “iddia”yı yanlış yazan bir nesil türüyor.

Aktif-Pasif Yönetimi diye bir şey var. Onun bir de bendeki çağrışımları var. Fena.

İşte budur dediğim kadını buldum, evlenmek istiyorum diyen arkadaşlara bir sorum var: Hiç mi internete girip Megan Fox, Adriana Lima vs. fotoğraflarına bakmıyorsunuz lan!

Megan Fox dedim de aklıma Olivia Wilde geldi. Vakti zamanında İngilizcemin tüm sınırlarını zorlayıp Olivia Wilde’a akrostij şiir yazıp mailledim. İnsan bir teşekkür eder. Çok kaba bir insan.

Olivia Wilde dedim de aklıma Adriana Lima geldi... Adriana Lima dedim de aklıma Gisele Bundchen geldi... Giseli Bundchen dedim de aklıma... Gider bu böyle...

Bir zamanlar çatıya çıkıp antenle oynamak diye bir şey vardı lan! Ya da hâlâ var ama benim götüm kalktı, bilmiyorum.

Büyüdükçe kaybettiğimiz en önemli özelliğimiz “şaşırmak”... Çocuklar gibi şaşırmayı özlemediniz mi?

Trambolin insanlığın depresyonla savaşında bir numaralı silahı olabilir. Hooop çık üstüne zıpla, depresyon filan kalmaz.

Bu arada modern dünyanın en sık görülen sağlık sorunlarından biri depresyon olduğuna göre “Veremle Savaş” şeylerini de “Depresyonla Savaş” olayına dönüştürseler ya. İçeride partiler filan yapılsa. Ooooh tadından yenmez valla.

Facebook’ta status’üne süzme mercimek yazan hatuna “tam da aklımdan geçen şey” yazan adam; itiraf et hatun oraya “at yarraaa” da yazsa aynı yorumu yapacaktın.

4S kuralı. Denedim % 100 çalışıyor. Garantili.

Yüzü çirkin hatunlar için kese kağıdı muhabbeti var ya. Aynı sistem çok ve boş konuşan aptal hatunlar için de uygulanabilir belki. Sokacaksın ağzının içine kese kağıdını konuşamayacak. Hah şimdi oldu!

Penis büyütme hapları kullandığı için kanında doping çıkan ABD’li zenci atlete sesleniyorum. Neyine yetmiyor hayvan!

Küçük İskender okuyorum çok entelektüelim yahuuuu kafasındakiler; Krematoryumda bekleniyorsunuz!!

Ünlü manken defalarca tecavüze uğrayıp öldürüldü haberinin altında mankenin seksi fotoğrafları için tıklayınız yazan internet gazetecileri... Hepiniz potansiyel nekrofilisiniz. İyi ki morgda çalışmıyorsunuz.

Facebook’a, twitter’a, otaboka; Fatmagül’e şu oldu, Bihter bunu bunu yaptı, şu Türk dizisinde şöyle şöyle bir olay var yazan erkekler... Örgüye de başlayın a.k.

Çeşitli hayvanların etinden, sütünden, derisinden hatta safra kesesinden faydalanıp sonra sivrisinek kanımı emdi diye söylenmenize ne demeli!

3 yorum:

  1. adam kusmuş beyler! hahaha şahane lan! ama bunlar hep twitterlık?

    YanıtlaSil
  2. En çokta şu şaşırmak olayında şiddetle katılıyorum, diğerlerinde sadece katılıyorum :P

    YanıtlaSil
  3. @French twitter'da daha mülayim takılıyorum :P

    @cips yiyemeyen kız -bak buna şaşırdım işte :P

    YanıtlaSil