20101021

bigidinlan!


Politika halkın afyonudur. Cidden. Politikayla ilgileniyorum diye önemli hissediyosun kendini ama senin bilgin dahilindeki olay bambaşka. Esas başka yerde dönüyo mevzu. Sen alakasız konularla oyalanıp politika yapıyorum zannederken herifler öteden döndürüyo dolapları. Parti tutuyosun takım tutuyo gibi, halbuki hepsi aynı. Futbol en azından daha samimi be.

Hürriyet-Milliyet gibi gazetelerin sitelerinde haberlere yorum yazanların kafasında olamıyorum. Çok sinir bozucu.

Bu oruç kafası ot kafası gibi oluyo lan. Oruç tutan arkadaşlardan garip garip sesler çıkmaya başladı. Tribe girdiler yeminle.

Ilımlı islam var da neden ılımlı ateizm yok.

Türk dizilerinde sevişme sahnesi furyası başladı. RTÜK bu durumdan kıllandı. Türk Aile yapısına uymuyomuş. Ulen Türk aileleri sevişmiyo mu? Sevişmiyosa nasıl bu kadar ürüyoruz? I believe in stork.

Birileri RTÜK’tekilere babalarının analarıyla seviştiğini söylesin. Ben söylersem çok fena olacak. Çatır çatır gibi ikilemeler kullanabilir, lüleden yemiş gibi iğrençlikler yapabilirim.

Kendisi kaybeder ne lan? En büyük loser lafı bence...

Hey balık; sürekli ıslak olmak nasıl bir şey lan derim ben, o da sürekli kuru olmayı merak eder mesela.

Ey profiline hayran olduğum hayat, yüzünü dönünce ne çirkinsin lan!

Hani bir olay oluyor da “Bunu yapan insan olamaz” diyorsunuz ya hep beraber. Bu nasıl bir salaklıktır lan? Bunu yapan ancak insan olabilir filan deyin. Biraz mantık...

Kimi öpsem kurbağaya dönüyor lan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder