20101101

bigidinlan!


Rakı şöyle içilir, rakı böyle içilir, şununla içilir, bununla içilmez, rakı sofrasında geğirilmez vs kafasında dolaşanlar; alkol sizi bozmuş lan!

Hem bana karşı açık ve dürüst ol diyor, hem de “akşam ne yapalım?” diye soruyorsan, alacağın cevaba hazırlıklı olmalısın.

Bazı kızlarımızı görünce insanoğlunun memeli olduğundan şüphe duyuyorum lan!

Evet evet hepiniz önceki hayatınızda prensestiniz. Eskiden hiç orospu yoktu çünkü.

Hem o düşüşü nasıl kabulleniyorsunuz lan! Eskiden prensestim şimdi sabah 9 akşam 5 çalışıyorum.

Arkadaşım ben manav değilim. Almayacaksanız da elleyebilir, gözle değil elle seçebilirsiniz. Kesmece yok ama.

Atasözlerimizin bazılarına bakıyorum da, atalarımız alkolün dibine vurmuş bence.

Lan eskiden makyajsız görünce korkardık, şimdi photoshopsuz görünce korkuyoruz.

“Ayça Şen Başkan, Fenerbahçe şampiyon” tezahüratını ilk hangi taraftar grubu yapacak merak içindeyim.

Bir şarkı dinleyip, bir mevsimi hatırlamak kafasını anlamıyorum. Hayır olmaz böyle bir şey demiyorum ama bende olmuyor.

İnsanoğlu tuvalet fırçasında bile estetik arayan garip bir yaratıktır.

Romantik serseri diye bir laf var lan! Bir de gerçekten öyle davranmaya çalışan insanlar var. Rezalet!

Biri sana sempatiksin diyorsa bil ki çirkinsin arkadaşım!

Cinayet işleyen birinin çocuk mahkemesinde yargılanmasını anlamıyorum lan! Kaç yaşında olursan ol adam öldürdün mü büyürsün bence. İçinde çocuk filan kalmaz.

İçimdeki çocuğu öldürdüm geyiği yapmayalım çok itici oluyor.

Facebook’a yüklenen karikatürlerin altına yorum olarak esprinin açıklamasını yapan insan. Sen ne güzel bir insansın ya! İtiraf et, bir an acaba yanlış mı anladım diye düşündün di mi?

Komik olmayıp komik olmaya çalışan insanlar gerçekten çok komik oluyorlar. Ben gülüyorum en azından. Ama içimden.

Şu ünlüleri twitterda takip etmekten ne anlıyorsunuz lan. Geneli çok sıkıcı. Sosyal sorumluluk insanıyım ben modunda takılıyor. Bir kısmı ego mastürbasyonu yapıyor, şımarıyor. Bir kısmı olduğu gibi davranıyor ama olduğu insan çok fena. İstisnalar, siz şöyle bir kenara geçin bakayım.

Zeki görüneyim gözlüğü diye bir şey var lan! Genelde çalışan kadınlar kullanıyor. Buradan bu gözlük sahiplerine sesleniyorum. Zeki görüneyim gözlüğünün etkisi ağzınızı açtığınızda yok oluyor. Dikkat!

Türk kadınlarına koca götlü deyip Shakira, Kim Kardashian ve Jennifer Lopez’in kalçalarına hasta olan erkekler var.

Bir ara Türkiye’nin Jennifer Lopez’i benim lafı moda olmuştu ya. Yanılmıyorsam Yılmaz Morgül bile söyledi bunu.

Türkiye’de her lisede bir tane Jennifer Lopez vardır bence. Ben bizim liseden hiç düşünmeden 5-6 tane sayabilirim. Düşünsem daha kimler çıkar.

Milliyet’in internet sitesinde “ideal popo kimde?” diye bir haber var lan! Birkaç kişiden görüş almışlar filan. Bu nasıl bir kafadır arkadaş ya.

Tamam lan çok meraklandınız açıklıyorum: İdeal popo bende. Türkiye’nin Jennifer Lopez’i de benim.

Formspring’de follow me diye götünü yırtan ergenler. Bir an bırakın şu egonuzu, olayın keyfini çıkarın. Hadi şimdi dersinizin başına...

Resmi bayramlarda bizlere Atatürk’e mesaj atma, Farmville’den tavuk gönderme, “poke”lama olanağı sunan tüm arkadaşlarımıza teşekkür etmeliyiz.

Seviyorsan ona zaytung haberi oku. Haberi gerçek sanıyorsa hiç senin olmamıştır. Dönerse kaç, ararsa açma, mesaj atarsa cevap verme.

2 yorum:

  1. Sırf ünlüleri takip etmek için bile twitter açan var sen ne diyosun. Hadi sevdiğin bir kaçını takip edersin anlarım ama kimisi resmen canını çıkarıyor.

    Ama twittera tşk etmek lazım, bir çok ünlünün zeka seviyesini öğrenemezdik o olmasa yada biz bilsekte ispat edemezdik.

    YanıtlaSil
  2. ben yalnızca retweet edenlerden biliyorum. sanırım onlar retweet ettiklerine göre beğeniyorlar. ne bileyim bana bir çoğu pr yapıyor gibi geldi. hoşlanmadım.

    YanıtlaSil