20101104

bigidinlan!


Üşüdüğü için pantolonun altına yün içlik giyen, herhangi bir sevişme durumunda çaktırmadan banyoda çıkartan arkadaşlarım var. Sırf bu nedenle deplasmanda sevişemiyorlar.

Tek yumurta ikizi dediğin bildiğin çift sarılı lan!

Sigaraya çekirdeği bırakmak için başladığım tamamen yalan!

Üniversite bittiğinde yaşanan en büyük travma öğrenci pasosunu kaybetmektir.

Garanti Bankası o kadar sık mesaj atıyor ki eve gidince çağrı atsam mı diye düşünüyorum bazen.

Bu banka olayında “kaçan kovalanır” olayı kesinlikle işliyor. Size kredi vermek için kovalıyorlar, kaçıyorsunuz. Sonra kredi istiyorsunuz onlar kaçıyor. Bin bir türlü bahane. Maddi durumunuza filan bakıyorlar. Geleceği parlak mı, alkolü, kumarı var mı? vs. vs. Vereceksen ver arkadaşım. Bankaya diyorum.

“Nefes alıyorsak umut var demektir” sözünü “Nefes alsın yeter abi” abazanlığını duyan çirkin bir hatun mu söyledi acep.

Kıyafetleri ütülemek fikri ilk hangi dangalağın aklına geldi lan acaba. O olmasa şimdi kıyafetlerimiz kırış kırış ama mutlu mesut yaşıyorduk.

Ayrıca bir tane estetik takıntılı puştun insanoğlundan çaldığı süreye bak lan! İnsanlığın ütüye ayırdığı zamanda neler yapılırdı neler...

Pastırma yazında aşk başkadır. Havalar bir bozar çük gibi kalırsın.

Gösterip de vermemenin iklimsel hali pastırma yazıdır bence.

Facebook profilinize kendi fotoğrafınızı değil de ünlü bir taş hatunun fotoğrafını koyuyorsunuz ya; oraya kocaman ben çirkinim yazsanız bu kadar açıklayıcı olmaz lan!

Geçen gün şahane kalçalara sahip bir hatun kişi, başka bir arkadaşına götüme benzemişsin dedi. Ben iltifat olarak algıladım.

Lan o emolar, apaçiler büyüyecek, evlenecek, çoluğa çocuğa karışacak. Korkutucu ama öyle.

Hayır ileride çocuklarına eski fotoğraflarını gösterecekler ya, işte o çok fena olacak bence. “Anne bu aynada kendi fotoğrafını çeken yarı çıplak hatun sen misin?” “Neden yalnızca tek gözünü çektin?”, “Baba bu dansı bana da öğretsene” Yazık lan çocuklara...

Erkekler şunu ister, tüm kadınlar bunu ister filan kafasında dolaşanlar; Siz gerçekten bu bilgiye sahip misiniz lan! Ben kendim ne istediğimi bilmiyorum anasını satayım.

Abi bir kitap okudum hayatım değişti, bir film izledim hayatım değişti modu nedir lan! Ne dandik hayatın varmış arkadaş. Bildiğin ip üstünde yürüyormuşsun. Okuma sen başka bir şey...

Ya kızlar kendinize yeni kaş çizmeyin lan! Mevcut kaşınız üzerinde rötuşlar yapın. 

4 yorum:

  1. ahahaha kaş çizcem ben banne

    YanıtlaSil
  2. ahaha. ya kimisine bakıyorum komple almış kaşı, sonra oraya bir şey çizmiş. kınıyorum!

    YanıtlaSil
  3. o emolar apaçiler falan çoğalmasın yaa.. belediye kısırlaştırsın, bi çözüm bulunsun :)

    YanıtlaSil
  4. ahahahahah. işin kötüsü onların üreme hızı çok daha fazla. insanlığın geleceği çok da umurumda değil ama hiç parlak olmadığı da kesin :)

    YanıtlaSil