20101110

bigidinlan!


“Kroyum ama para bende” anlayışının reklamı mı olur demeyin, ben çektim olacak.

5 Kasım’da V for Vendetta gazına gelen genç anarşiklerin 6 Kasım’da YÖK’ün kuruluşuyla ilgili sesleri çıkmıyor ya, tarifsiz duygular içinde kalıyorum.

Arkadaşım ne işin olur lan YÖK’le, okulunu filan bitirmişsin dedi. Sustum.

Kız Teknik Olgunlaşma Enstitüsü diye bir şey var lan! İnsanın aklına garip şeyler geliyor.

Söz gümüşse, tweet altındır.

Gülmenin insan üzerindeki yan etkileri: “Kopmak, yarılmak, dağılmak, yerlere yatmak, gözleri yaşarmak, altına işemek, gebermek vs”. Lan ben gülmeyi iyi bir şey sanırdım.

Hayallerin gerçeklerden daha güzel olduğunun en sağlam kanıtı, beğendiğin hatunu bikiniyle görmektir.

Sırtı bize dönükken çok güzel olan hatunlar var bir de. N’olur yüzünüzü dönmeyin lan! Resmen ziyan olmuş o vücut. Günah.

Vatka diye bir şey vardı lan! Yorum yapmayacağım, hatırlamanız yeterli, bence yeterince komik.

90’lar atasözü: Çirkin kadın yoktur, vatka vardır.

Ayrıca röfleyle birlikte tadından yenmez.

İyi bakın lan; kral çıplak. Hem de pipisi ufacık.

Pipi ne lan!

Ayrıca kuku ne lan! O nasıl bir isimdir. Bir de böyle söyleyince ayıp olmuyor.

Aman bana ne be. Çok da fifi!

Ben rüyamda bile yalnız seni sevdim diye şarkı sözü var lan! Ne fantezi yoksunu bir kişilikmişsin arkadaşım!

Eğer bu “dalga geçme çocuğun öyle olur” olayı doğruysa gelecekte Türk nüfusunun yarısı Sabri, yarısı Guiza gibi olacak lan! Felaket!

Gördüğüm her çekik gözlü kadında seni aradım Lucy Liu.

Bu şaşı hatunlar şaşılıklarından dolayı mı kendilerini şehla görüyorlar lan? Hayır rencide etmek istemiyorum ama şaşısın arkadaşım. Biz seni böyle sevdik, sen de sev. Sorun yok.

Yaşam koçluğu filan yapan insanlara soruyorum: Ne ayaksınız arkadaşım? Çok mu mutlusunuz lan? Bir de saçma sapan tavsiyeleriniz yok mu hasta oluyorum. “Sevgiyi kendinde ara”ymış.

Sevgiyi kendinde aramak sivilce yapıyor zaten.

İnsan bedenindeki en güzel genetik şifreleme hatası gamzedir bence. Vücudun neresinde olursa olsun.

Dostumu yedim odamda bekliyorum – Hannibal Lecter

French’den esinlenerek ben de Eros’a mektup yazdım. Oldukça kısa:
Olivia Wilde, Megan Fox, Stoya... Üçünden biri... Anladın sen.

Cevap geldi: Üçün biri...

Aslında isteğim French’inkine oranla daha makuldu bence. Sinirlenip Eros’a bir mektup daha yazdım. Yine oldukça kısaydı: Boşver diğerlerini, ben seni istiyorum bebeğim. Heyecanla cevap bekliyorum.

Dizüstü edebiyatın facebook sayfasına sevgili French Oje ile T.B.’nin fotoğrafını koymuşlar. Fotoğraf biraz yüzüstü edebiyat gibi olmuş. Ama güzel olmuş.

Fotoğraf o, resim değil!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder