20101111

bigidinlan!


Milliyet’in internet sitesini sürekli okuyanlar bilim adamlarının tek işinin kadın götüyle uğraşmak olduğunu zannedebilir.

Geçenlerde ideal popo tartışması vardı şimdi de kadınları kalçalarına göre 4 sınıfa ayırmışlar. İsimler de şöyle: Domates, patates, armut, nektarin.

Nektarin ne lan! Manyak mısınız?!

Hem bu ayrımı zamanında Aşık Memo şahane bir biçimde yapmıştı. Gayet de açık ve net: İri göt, diri göt, duru göt...

Zerre oynamadan alıntı yapıyorum: “18 bin kadın üzerinde yapılan araştırmayı inceleyen uzmanlar, zararlı beslenme alışkanlıklarının kadınların büyük çoğunluğunun kalçasını domates ya da patates şekline dönüştürdüğünü söyledi.”

Bizim kahvedeki Hüseyin Abi çok ilim, irfan sahibiymiş anlayamadık adamı. Kaç yıl önceden söylüyordu bunu.

İnsanlığın en büyük problemi kadın götü zaten. Abazan bilimadamları kadınları götlerine göre doğru sınıflandırdığında insanlık için yepyeni bir çağ başlayacak.

Madem bu kadar bilimsel müfredata Göt Bilgisi diye bir ders koysunlar bari.
Aşağıdaki ünlülerden hangisi nektarin götlüdür?
Ayşe genel olarak fastfood tüketen cips, kraker gibi atıştırmalıkları seven patates götlü bir kızdır. Armut götlü olabilmesi için nasıl bir beslenme düzenine geçmesi gerekir?

Bok yesin!



5 yorum:

  1. Yahu! birde bahis ettiğn .ötün ölüsü var pörsümüş!
    Yürürken bıngıl bıngıl sallanan hiç açıklık getiren olmadı şimdiye dek, benzerliğine!
    Duymuştum; Pelte .öt diyorlarmış-mış,(alametifarika)ya, bu arada ms, mss'lerin gıkı tıkandı niye? ses vermiyorlar, üst tarafı bıyık, alt tarafı sakal-yorum- yani yani.((!

    YanıtlaSil
  2. Aahaha güzel tespit bazen tüm bu bilim adamlarında iktidarsızlık olduğunu düşünüyorum ciddi olarak, güzel yazıydı valla (:

    YanıtlaSil
  3. @adsız: ya onu da kesin bir meyveye benzeten çıkar yakında. ezik domates filan da olabilir belki. bilemedim bir bilim adamına sormak lazım.

    @modafobik: adamlar 18 bin kadın götü incelemiş. gıpta edilesi...

    YanıtlaSil
  4. Yeni araştırmalar diyor ki;

    "Büyük kalça:
    Araştırmalara göre büyük kalça kötü kolesterolü ortadan kaldırıp, damar sertleşmelerine karşı koruyucu olan iyi kolestrolü yükseltiyor."

    Bizim kadınların niye bu kadar uzun yaşadığı anlaşıldı...

    YanıtlaSil
  5. ha şimdi bu kötü kolestrol kalçada birikiyor da vücudun gerisinde ortadan mı kalkıyor acaba?
    damar sertleşmesini engellediği kesin ama eühehüehüehü.

    insanlık kafayı götle bozdu!

    YanıtlaSil