20101123

bigidinlan!


Bir arkadaşım saçlarımı boyatıcam, akıllı sarışın olucam dedi. Akıl kısmını nasıl halledecek hâlâ anlamış değilim.

Merhaba dediğimde aleyküm selam diyorsunuz ya; Ben o selamı almeyküm.

Araba kokusuyla savaşanlar derneği kuracağım yeminle! Bu ne lan midem kalktı.

Müslüm Gürses’in “sigara” klibindeki hatun niye her bulduğu yerde çömeliyor lan!

Müslüm Baba da açık “e”nin dibine vurmuş bu arada.

Bayramda kilo aldım yahu! O son danayı kesmeyecektik.

Kurban ve bayram kelimeleri aynı cümlede kullanıldığında anlatım bozukluğu oluyor sanki...

Tamam bir kilo et bin ayıp örter ama abartmayalım kızlar! Hadi abarttınız düşük bel giymeyin. Olmuyor.

Eski evimdeki üst komşularım her Pazartesi-Çarşamba-Cuma saat 12 civarında sevişmeye başlıyordu lan! Düzenli seks dedikleri bu olsa gerek.

Hayır, insan Pavlov’un köpeği gibi olur lan. Saat 12 oldu mu hazır ola geçer bence.

Cidden saat kuruyorlar mıydı lan acaba.

O değil de büfedeki kadın da şartlı refleks geliştirdi. Beni gördüğü anda sigaraya uzanıyor. Yakın zamanda farklı bir şey alıp şaşırtmalıyım. Küçük sürprizleri severim.

Buradan tüm Koreliler’ e sesleniyorum: Kardeş kardeş oynayın.

Ayrıca Kuzey Kore, Güney Kore, Öz Hakiki Kore ne lan bu!

Hepiniz çekik gözlü, küçük pipili insanlarsınız arkadaşım, neyi paylaşamıyorsunuz.

Komünistler bir tarafa geçsin, liberaller diğer tarafa işte. Herkes kendi kapısının önünde oynasın.

10 günde bir sevgili değiştirip facebook’ta aşk dizeleri döktüren insanlara bayılıyorum.

Arkadaşım gayet şıpsevdi, sevişgen bir insansın. Bir sorun yok. Neden romantik aşık triplerine giriyorsun anlamıyorum ki.

Bir gün gerçekten aşık olursan, sevişgen olduğun kadar kemirgen olacaksın biliyorsun değil mi? Ömrünü yersin adamın valla.

Ey Türk Gençliği; bir gün aşık olursan, vaziyefe atılmak için, içinde bulunduğun durumun ahval ve şeraitini düşünmeyeceksin. Bu ahval ve şerait çok namusait bir mahiyette tezahür edebilir.

Gerisi çok cinsel içerikli oluyor. Susuyorum.

Sapken “hepiniz aynısınız”, çiftleşince “sen başkasın”. Bigitlan!

Hakkımda garip garip sorular cevaplayıp facebook profilime yükleyen insanlar... Çok mu sıkılıyorsunuz lan!

Kaçan kovalanır denir ya hani; Bulgur pilavıyla öyle bir ilişkim var. Ben kaçıyorum o kovalıyor.

Enflasyon halkı fakirleştirirken, dilimizi zenginleştiriyor: O zamanın parasıyla ne lan!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder