20101126

çohh romantik şiyir yazdım. yersen!



Gözlerini belertmiş bir kurbağa gibiyim günlerdir
Havayı yalıyorum geceleri
Sineksizim.
Ne zaman bir prenses öpse beni,
Kurbağaya dönüşüyor.
Bir terslik var bu işte biliyorum.
Hayat böyle sürüp gidiyor işte.

Geceye bağırıyorum,
Uyuyamıyorum diye uyutmuyorum kimseyi
Bir zamanlar kuyruklu bir yaratıktım
Bunu unutmuyorum, unutmuyorum hiç
Amfibi diyorlar bana
Sürünenlerdenim, gocunmuyorum piç.
Evrim diyorlar,
Desinler değişemem.

Sakin sularda düşlüyorum seni
Ve bırakıp gidişini...
Bırakıp gittiğin yerde değilim artık
O gölet kurudu
Göçebeyim bugünlerde

Evsiz bir kurbağayım
Sonum asfaltta olacak biliyorum
Anılarım ve sen geleceksiniz benimle
Bırakın artık peşimi
Sen ve sazlıklardaki o ilk gece...
Özgürlüğümü istiyorum
Gözlerin pörtlek olsa da
Hâlâ seni seviyorum

8 yorum:

  1. :)
    sürreal bir siyir. tebrikler.

    YanıtlaSil
  2. Kenan Isik okusa bunu ne super olur.

    YanıtlaSil
  3. aaa iyi fikir bence. müşfik kenter de olabilir bak.

    YanıtlaSil
  4. aah haluk bilginer de katılsın arada - fantazi yaptım burda.

    YanıtlaSil
  5. wuuu bu aklıma gelmemiştir. çok da şahane bir şey olur bence.
    güzel fantazi :)

    YanıtlaSil