20101203

bigidinlan!


Pirelli Takvimi kullanıyorum. Bugün Miranda Kerr’ün 3’ü Cuma.

12 Hayvanlı Türk Takvimi vs 12 Afetli Pirelli Takvimi

Birisi “sesli düşünüyorum” diyorsa koşarak uzaklaşacaksın arkadaş.

Sessiz sakin düşün lan! Mantık süzgecinden filan geçir önce. Düşünce süreçlerindeki aptallığa şahit olmak zorunda mıyız?

Ya da dürüst ol! “Düşünmeden konuşuyorum işte ya” de. Yorma beni!

Bir de şeytanın avukatlığını yapıyorum diyenler var. Onlara sesleniyorum: “Siz gerçekten krematoryumdan bekleniyorsunuz.”

2 gün ücretli izin alıp kutuplara yakın bir yere tatile gidiyorum.  Buranın saatiyle 2 yıl yokum arkadaşlar!

Depresyonda mısın? Ko götüne rahvan gitsin.

Bazı insanlarda “mute” tuşu olmaması, doğanın en büyük tasarım hatası.

Şiir gibi oldu lan! Bu kadın gecemin korkulu rüyası falan filan diye sürebilir. Sürmesin!

Fuzuli müfredattan kaldırılsın lan! Güzel uzaktan sevilmeli diye diye gençleri zehirliyor.

Hatunlar biraraya geldiklerinde taş meclisi, erkekler biraraya geldiklerinde balta limanı. Bu ne lan!

Silikonlu memeyi merak eden erkekler için açıklıyorum. Altı sert, üstü yumuşak... Hani denizin dibi soğuk, üstü sıcak olur ya onun gibi bir şey. Altı kek, üstü jöle. Altı falan, üstü filan... 

Büyük akıllar fikirleri, ortalama akıllar olayları, küçük akıllar kişileri tartışır. Akılsızlar da habire bunu facebook’ta paylaşır!

“You know” gavurun “Yani”sidir.

Jude Law hayranı kadınlar için Bob Marley’den geliyor:

Jude Law, My Heart
Let's get together and feel all right.

ENG: My girl, my girl don’t lie to me. Tell me where did you sleep last night?
TR: Küçük kız küçük kız söyle bana nerdeydin? Dün sabah bekledim oynamaya gelmedin.

O en büyük askerin ilk teslim olduğundaki, hele kamuflajları ilk giydiğindeki hali çok fena lan!

O değil de bir gün asker uğurlayan iki grup arasında “en büyük asker bizim asker”, “hadi len ordan bizimki daha büyük” filan diye kavga çıkar mı acaba?

8 yorum:

  1. ENG: My girl, my girl don’t lie to me. Tell me where did you sleep last night?
    TR: Küçük kız küçük kız söyle bana nerdeydin? Dün sabah bekledim oynamaya gelmedin.

    lan şarkı böylemiymiş?
    ben hep "Küçük kız küçük kız söyle bana nerdeydin? Tüm gece bekledim oynaşmaya gelmedin" diye biliyodum.

    YanıtlaSil
  2. ben de öyle biliyodum. sonra hatunun birine söyleyeyim dedim tokatı patlattı. ne var lan şarkı söylüyorum dedim. o şarkı öyle değil filan dedi işte. sonrası blabla...

    YanıtlaSil
  3. Yorumda bulunmak istemiyorum,çok fena götün kalkabilir çünkü :p

    YanıtlaSil
  4. Hahah ben buna seslı seslı guldum. Inmeyen mereti bi sure daha indiremeyebilirsin.

    YanıtlaSil