20101208

böyle aşkın ızdırabını... yazdım!


Düşmanımdır seni kim 
bulursa cana yakın; 
annen bile okşasa benim bağrım taş olur.  (…)

Beni kimse böyle sevmesin arkadaş! Sikerim böyle aşkın ızdırabını.

Bu sözü de ne zaman söylesem aklıma Tülin’le Caner geliyor.

Bir de Leyla’yla Mecnun, Yusuf’la Züleyha, Tahir’le Zühre, Laurel’le Hardy filan var…

Adamlar dağları delmiş, çöllere düşmüş, düz duvara tırmanmış falan filan. Arkadaş ne aşkmış, neler dönmüş ya!

Halbuki şimdi bir adam gitse dağları delse, “sevgilim senin için dağları deldim” dese “iyyy amele” cevabını alır zannımca.

Norveçli metroseksüel balıkçıların bile Nötröjina (ya da nasıl yazılıyorsa) kullandığı bu günlerde yemez bu taktik.

Peşinden çöllere düşse de fena. Kaçan kovalanır olayı anında devreye gider.

Arkadaşım zaten bahtsızsın belli, ne diye çöllere gidersin manyak mısın, yollu musun, nesin?

Bir de Mimar Sinan’ın Kanuni’nin kızı Mihrimah Sultan’a olan aşkı var. Hatunun adı güneş ve ay anlamına geliyormuş. Koca Sinan tutmuş bir tane Edirnekapı’ya, bir tane de Üsküdar’a cami yapmış. 21 Mart’ta -ki hatunun doğumgünü- camilerden birinin ardında güneş batarken diğerinin ardında ay doğuyormuş.

Vay arkadaş hesaba, kitaba bak. Lan biz aşık olduk mu ancak çadır kuruyoruz adam iki tane cami yapmış.

İnternet aşkları da Abelard’la Heloise’e benziyor. Yaz babam yaz. Hayır herifi bir de hadım ettiriyorlar. Hâlâ neyin peşindesin lan! Buluşsanız bile durum vahim.

Alttan çıtçıtlı badiyi icad eden insan; erkek düşmanı mısın arkadaşım? Allah cezanı verecek!

Ne yağız delikanlılar maymun oldu lan senin yüzünden.

Hüner Coşkuner’de pek bir hüner yokmuş onu öğrendik.

Sürtünme kuvvetini cinselliğe dönüştürebilmiş bir toplumun evlatlarıyız.

Hepiniz aynısınız. Kasımda aşk sen başkasın.

Bir gün içinde 3 tane eyleme katılan aktivist arkadaşım var. Günde 3 farklı konuda 3 tane protesto yürüyüşüne katılıyor. 1 haftada 15 farklı konuda 20 yürüyüşe kadar çıkabilme kapasitesi var. Akşam da eve gidip internette bu konularla ilgili yazılar yayınlıyor. Bu kadar çok yürümeye devam ederse olimpiyatlara katılabilir bence.

Yolda başka bir arkadaşına rastladık geçende. Şu eylemde yoktun? Bu eyleme gelmedin gibi konular konuştular. Meğerse o sırada başka eylem varmış çocuk diğerine gitmiş.

Arkadaş bu ateşli aktivistlere dayayacaksın pasiflorayı. Ondan sonra paso oturma eylemi…

Size bir iyi bir de kötü haberim var. İyi olanla başlıyorum. “Facebook status’lerimiz ve profil fotoğraflarımızla dünyayı daha yaşanabilir bir yer haline getirebiliriz.” Kötü haberse şu: “İyi habere gerçekten inananlar var.”

12 yorum:

  1. haha mizacini sevdim:) dogru ve yerinde tespitler yapmissin. Yalniz Mimar Sinan'in askina gelince hic tasvip etmedim. Sinan 50 yasindayken sevmis 15'lik Mihrimah'i. nerdeyse dedesi yasindaymis yuh.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler efenim =)
    aaa ben o pedofili kısmını bilmiyordum.

    YanıtlaSil
  3. vernon benlen evlen! bak bu kadar açık ve net! geleyim isteyeyim seni haha! esra erol'a çıkar vernonnnn diye bağırırım, yaparım bunu!

    YanıtlaSil
  4. ahahah yapsana çok eğlenceli olur :P hiç de böyle evlenme teklifi almamıştım. (yazar burada çok evlenme teklifi aldığını vurguluyor :P )

    YanıtlaSil
  5. hahah pankart açtırırım çarşı ekibine! bi de marş bestelerler sana vernon baksana edie'ye varsana diye!

    YanıtlaSil
  6. ahahah. vernon blogger'da izlenir :P

    YanıtlaSil
  7. ahaha
    cidden çok sevdim ben bu yazıyı.
    o mimar sinan olayı fena zaten.

    "hepiniz aynısınız,kasımda aşk sen başkasın" bence bu çok iyi :D

    YanıtlaSil
  8. ahaha teşekkürler...
    beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  9. Çok eğlenceli..Sen çok yaşa

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler efenim...
    Sen de çok yaşa..

    YanıtlaSil