20101224

Her şey senin için anasını satayım!


Lan bazı hatunlar o kadar güzel oluyor ki, yanında sevgilisi bile olsa “Belki open relationship”tir diye umutlanmaktan kendimi alamıyorum.

İnsanoğlu yıldızların konumunun bile kendi hayatıyla ilgili olabileceğini düşünen garip bir yaratıktır.

Garip kelimesi çok yavan kaldı burada.

Bu nasıl bir egodur, nasıl bir kendini var olan her şeyin merkezine yerleştirmektir arkadaş.

He o yıldız da senin mutluluğun için var, her şey senin için anasını satayım.

Hatta sana mesaj yolluyor. Şaşı bakarsan bu yıl aşk hayatın nasıl olacak onu bile görebilirsin.

O kuş da sana uğur getirmek için kafana sıçtı zaten. Hemen git bilet al.

Lan o Milli Piyango alındığında kurulan hayaller ne acaip oluyor lan. Çok zevkli.

Bir bilet alsak, Büyük İkramiye 10 yıl sonra açıklansa. Ne güzel geçer o 10 yıl lan!

% 30 çok şeyi değiştiriyor arkadaş. Brad Pitt’in de % 70’i su benim de...

İsmail Türüt’ün % 40’ı su, % 30’u ter.

Sonuç olarak demek istediğim şu ki: Brad Pitt’le % 70 oranında benzerliğim var kızlar!

Yurdumuzda en uzun one night stand 21 Aralık’ta yaşanıyor. Sonrasında geceler kısalmaya başlıyor.

22 Aralık geyiği; Çok yorgunum, dün çok uzun bir gece oldu da...

22 Aralık aynı zamanda Dünya Orgazm Günü’ymüş. Bir kişi bile mesaj atıp kutlamadı lan! Yazıklar olsun.

Yoga ile ilgilenen bir arkadaşım var. Günün belli saatlerinde kesinlikle yoga yapıyormuş. Geçen gün cafe’de otururken yoga saatim geldi diyerek tuvalete yoga yapmaya gitti. Biz oraya sıçıyoruz lan!

Lan bu sayfalarda yazdığım tüm lan’ları toplasan, Aziz Yıldırım’ın Arda’ya sarfettiği ulan kadar etmiyor.

Demek ki neymiş, lan değil ulan deyince daha etkili oluyormuş.

Önemli Telefonlar’da 171 – Uyuşturucu Bilgi diye bir şey var lan!

Size en yakın torbacıya ulaşmak için 0’ı tuşlayın.

11 yorum:

  1. tespit insanı :) Brad benzetmesi süperdi bu arada.

    YanıtlaSil
  2. ahahahah ruşen!171i arıycam iyi oldu hatırlattığın

    YanıtlaSil
  3. @ küfkedisi: :) Teşekkürler efenim.
    @ French Oje: Ara tabii ya. Çok faydalı...

    YanıtlaSil
  4. garip kelimesi gerçekten çok yavan kaldı yıldızlar konusunda :))

    YanıtlaSil
  5. =) bana katılan insanlar olacağını, kitleleri arkamdan sürükleyeceğimi biliyordum =P

    YanıtlaSil
  6. "ismail Türüt’ün % 40’ı su, % 30’u ter."
    daha yeni uyandım normalde hiç bıseye tam tepkı verememem gerekıyodu ama buna dağıldım ahaha

    YanıtlaSil
  7. ahahahah :) ben de yazarken en çok ona güldüm sanırım :)

    YanıtlaSil
  8. asşqaelkdşwake yine güldüm ya

    YanıtlaSil
  9. aahahaha gülün tabii efenim, gülmek iyidir, güzeldir. gülerken güzel olan insan daha da güzeldir.

    YanıtlaSil