20101221

kendi kapınızın önünde oynayın!


O koca göbeğin ve götünle, “Sevgilim olacak adam beni taşıyabilmeli” dedin ya, benim kafa hep başka yerlere gitti.

Facebook’ta kendi yazdığını beğenen adam, sifonu çekmeden önce hayranlıkla bokunu izliyor musun lan?

Birlik ve beraberliğin, yardımlaşmanın, aynı amaç etrafında toplanmanın zirveye ulaştığı an; dolmuşta para uzattığımız andır. Kıymetini bilelim.

Bu Noel Baba zengin çocuklarına hep daha pahalı hediye alıyo lan. Şerefsiz!

Bilimadamlarının son araştırmalarına göre geç yatanların IQ’su daha yüksekmiş. Bunu bulabilmek için geç saatlere kadar çalıştılar herhalde...

2011’de her şey çok daha güzel olacak umudu taşıyanlar; BİGİDİNLAN!

Hayır bu çıkarımınızı neye dayandırıyorsunuz arkadaşım! Sen zamanı anlayabilmek için bölmüş filan olabilirsin ama o bölündüğünün farkında değil. Doğumgününü filan da sallamıyor yani. Rahat ol!

Fuckbuddy’ni serbest bırak, dönerse...

Lan bu Almanya’da osurmak serbestmiş geyiği yüzünden bir gün iki ülke ilişkileri gerilecek yeminle...

O değil de en son bu geyik döndüğünde bir arkadaş; “Ama öyleymiş kolay atıyolarmış” dedi. Sustum!

Kendinizi satranç tahtasında hissetmek istiyorsanız Fatih’e gidin. Bir sürü vezir kılıklı adam dolaşıyor.

En çok da iki dükkanın ismini beğendim. Birinin adı “Peçe”, diğeri “Haşema”.

Yeni sevişmiş ergen şarkışı:
“Ben bugün yarin bağına girdim. Ay benim canım bir hoşum bugün. Tomurcuk güllere de ellerim sürdüm. Baygınım canım kokladım bugün.”

Bu bağa girme metaforunun hastasıyım. “Bağa girdim bağ budanmış, bağa bülbül dadanmış.”

Bağa büllük dadanmış.

Bu ülkeden bir Harun Kolçak geçti lan!

İlk albümünün ismiyle tüm müzik kariyerini belli etmiş aslında: “Beni Affet”

Yeni yıla ailesiyle tombala oynarak girecek arkadaşlar: Her el tombala yapsanız bile şanssızsınız arkadaşım!

Sevgilimi serbest bıraktım; ya davulcuya verir ya zurnacıya!

Kaçıp kovalanacaksın ama fazla naz yapıp aşığını da usandırmayacaksın. Sana bir adım atana sen 10 adım atacaksın fakat fazla üstüne gidip bunaltmayacaksın. Biri bir tokat atarsa diğer yanağını döneceksin lakin alttan almayacaksın.
Böyle ince ayar yapa yapa yaşanılır mı lan! Bi dağılın! Gidin kendi kapınızın önünde oynayın, bana bulaşmayın.

Blog yazanların çoğu kadın, yorum yapanların çoğu erkek sanki lan!



9 yorum:

  1. noel baba da bildiğin yalaka yani, ne bekliyordun ki?

    ben hem kadın, hem blogger, hem yorumcuyum, son cümleye istinaden belirteyim dedim :D

    YanıtlaSil
  2. yok zaten genel olarak sadece yorum yapanlarla ilgili bir genellemeydi ki bu da dahil tüm genellemeler yanlış zaten :)
    noel baba'ya kılım.

    YanıtlaSil
  3. adam yaziyor abi. bi gidin lan.

    YanıtlaSil
  4. (Y)
    hepsıne tek tek yorum yapıcam dedim.
    sonra nereye tek tek yapıyosun lan usengeç dedim.
    şunu demeye üşenmem ama:
    "en zamanı anlayabilmek için bölmüş filan olabilirsin ama o bölündüğünün farkında değil."
    buraya ayrıca bayıldım -.-

    yarısı copypaste olsa da yorum yorumdur.
    bi de nerden çıkardın ya ben erkeğe denk gelmıyorum hiç senın blogunda?

    YanıtlaSil
  5. bu ince ayarlar benim hayatımı yedi. yapsan olmaz, yapmasan olmaz. fenalıktır hepsi.
    2011'de de yeni bi numara olmicak, aynı bokun laciverti. ama umut fakirin ekmeği be! ya tutarsa?

    YanıtlaSil
  6. @ jove: ahaha doğru sen üşengeç bir insandın. en güzel bi şeydir bence üşengeç olmak :)
    benim blogumdan yola çıkmadım ya, nerden çıkardığımı da tam bilmiyorum aslında. başka bir blogger arkadaşla msn sohbetinden çıktı sanırım :)

    @ fortfolio: ya ayar vermek lafından nefret etmesem, o ince ayarları önerenlere çok pis ayar verirdim ama işte lafı sevmiyorum. işin kötüsü genellikle haklı da çıkıyorlar ama ben tutturamıyorum o ayarı. shit!

    bu aynı bokun laciverti lafını çok severim ama. kafanda canlandırmazsan daha da güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  7. Son tespitler çok yerinde. Gerçekten yaşanmıyor böyle ince düşünmekle. çok güldüm sayende.teşekkürler

    Mabel

    YanıtlaSil
  8. Ben de çok teşekkür ettim bu güzel yorumun için.

    YanıtlaSil