20110110

And the Oscar goes to son of a bitch


Bugün, bıyıkları yeni terlemeye başlamış bir hanım kızımız gördüm.

Sevgilisinden daha fazla bıyığı vardı.

Çocuk kız arkadaşına öpme bıyıkların batıyor diyor mudur acaba?

F klavye kullanıyorum. Random gülünce çok saçma bir şey oluyor.

Ha Q klavye kullananlar random gülünce çok mantıklı bir şey mi çıkıyor o da tartışılır.

Random gülmek ne lan?

Yeni bir eve çıktım. İlk iş gittim işedim, kokumu bıraktım. Köpek miyim neyim lan?!

O değil de birkaç ay boyunca eve gelen her hatuna “Bu eve gelen ilk kadın sensin” demeyi planlıyorum.

Yaşamak için en çok ihtiyaç duyduğu şeyin adını söyleyemeyenler var. Okşişen ne lan!

Frida Kahlo’yu Salma Hayek’in memeleri sayesinde tanıyan bir milletin insanlarıyız.

Salma Hayek’i de memeleri sayesinde tanıyoruz zaten. Ama o bize özgü bir durum değil.

Neyse en azından kendi memeleri lan!

İğrenç bir olay karşısında “Bu insanlığa sığar mı?” diyorsun ya; Sığar arkadaşım, insanlık daha çok iğrençlik kaldırır. Arkalarda boş yer var.

Lan diziler çok uzun oluyor diye daha yeni eylem yaptılar, ondan sonra Kanuni ile ilgili bir şey çekiyorlar. Şöyle tahtta az kalan birini çeksenize madem.

Acaba İngiltere’de pub’larda “Ne olacak bu Chelsea’nin hali” diye muhabbetler dönüyor mudur lan?

Böyle de garip meraklarım var işte.

Siz şimdi Efes Pilsen basketbol takımını kapatıyorsunuz ya, ben bir daha bira içmem emin olun.

Zaten basketbol takımı var diye bira içiyordum.

Tofaş, Koraç Kupası’nda finale kaldığında da Doğan SLX almıştım. Takımı dağıttıklarında sattım.

Laf attığı kız terslediğinde, hatunun durumdan hoşlandığını zannedenler var. Nasıl bir kafadır çözebilmiş değilim.

Zaten bir kadına laf atma olayını da çözebilmiş değilim ama neyse...

Hayır ne umuyorsun arkadaşım. “Hepsi senin mi?” dedin diye hatun al lan senin olsun mu diyecek, sana mı verecek?

Bu konuda Oscar’ı bir arkadaşıma “Sen bu güzelliğin için devlete vergi veriyor musun?” diyen mala gönderiyorum.

And the Oscar goes to son of a bitch.

Şişme kadının tek çekici yanı, ağzının olup dilinin olmaması bence.

Yeniyılda sigara bırakmakla, Pazartesi diyete başlamak eküri hareketler. İkisinin de ömrü kısa oluyor.

10 yorum:

  1. ahaha kanuni olayına çok güldüm, haklısın valla :D

    efes pilsen olayı ise ayrı bi şey, hangi mantık anlamıyorum ki?

    YanıtlaSil
  2. sadece basketbola değil artık tiyatrolara vs de sponsor olamayacaklar. zemzemspor kursunlar.

    YanıtlaSil
  3. Daha uzun olsaymış ya keşke. Yo yoo benim için daha uzun yazmana lüzum yok, yoo cidden gerek yok.

    YanıtlaSil
  4. daha uzun yazmaya çalışacağım efenim ama böyle işler arasında ancak bu kadar olabiliyor ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
  5. di mi ya kanuni yerine genç osman falan yapsalarmış hemencik biterdi mini dizi.

    YanıtlaSil
  6. söylentiler doğruysa genç osman'ın finali rtük'ten geçmez bence :)
    üşenmedim araştırdım en kısa tahtta kalan V. Murat. Hem psikolojik sorunları filan da var, çok şahane dizi olur.

    YanıtlaSil
  7. Yine güldürdün iyi ki varsın.




    küçükşey

    YanıtlaSil