20110120

çok farklı bi kişiliksin lan


Bana “onu demek istemedim” deme arkadaşım direkt olarak “demek isteğini de”. Uğraştırma beni.

Bakanlardan bir tanesi stat açılışında Başbakan protesto edildiği için çocuklarıyla konuşup Galatasaraylılığını askıya almış. Cümle şu “Çocuklarımızla konuşup önümüzdeki haftalarda Galatasaraylı olmamaya karar verdik.”

Bu ne lan?! Ailece oturup hangi takımı ne zaman tutacaklarını filan mı konuşuyorlar? Aile meclisi mi toplanıyor bunun için? Üstüne bir de basın açıklaması yapıyorlar. Çok kurumsal bir aile lan!

Yıpranmış, eskimiş, yırtılmış kimliklerinizi getirin... ne güzel laf lan! Keşke “PVC yöntemi” diye devam etmese.

Ben şizofrenim yeaaa diye hava atılan, farklı olmak için bu tarz cümleler kurulan tek memleket burasıdır sanırım.

Hastalık kardeşim bu hastalık, öyle çok matah bir şey değil diyeceğim de “hastayım olm ben” diyeceksin bu sefer.

Bir de depresyona girme modası var. Hayır arkadaş sanki VIP davetiyeyle alıyorlar depresyona, öyle herkes giremiyor.

Hepiniz toplaştınız, depresyonun da ortamını bozdunuz lan!

“Depresyona girdim, çok sorunluyum ben yeaaa”
Bigit krematoryumdan bekleniyorsun!

He sorunlusun, depresyona giriyorsun, şizofrensin, paralel evrenlerin var filan! Çok farklısın yani!

Hepiniz farklı olmak için aynı şeyi yapıyorsunuz, farkında mısınız?

Sizin farklı olma sınırlarınızı bile belirlemiş sistem, oralarda top koşturup mutlu oluyorsunuz.

Ha bir de saykoyum ben modu var. Gerçi saykoluktan medet umacak duruma geldiysen saykosun sanırım cidden.

Egosunun gürültüsünden kendisini duyamayanlar var lan ne fena!

Peşin satan, veresiye satan görselinin namuslu çalışan, namussuz çalışan versiyonunu yapmak istiyorum. Artık daha gerçekçi sanırım.

Ukraynalı model zart zurtun fotoğraflarını “Angelina Jolie mi? Şaşırtan benzerlik!” şeklinde yayınlayan sitenin editörü, her memesi olana ve bunu gösterene Angelina Jolie demiyoruz.

7 yorum:

  1. merhaba.ben salem.21 yaşındayım.ankarada oturuyorum.özel bir şirkette serbest çalışıyorum.ilgilenen arkadaşlardan mail bekliyorum.hafif şizofren hayatı yaşamayı seven neşeli güleryüzlü bi bayanım.sisteme çarklarına ve angelina jolienin memelerine karşıyım.
    not:fakirler lütfen cevaplamasın.

    YanıtlaSil
  2. yuh lan, resmen servet avcısısın.

    YanıtlaSil
  3. servet avcısı değil yuva kurmak isteyen bir bayanım

    YanıtlaSil
  4. fakir ama mutlu bir yuva olmaz diyosun ama :)

    YanıtlaSil
  5. hem buraya yazmakla olmaz. facebook'ta çok sıkılıyorum yaaaa yazacaksın, sonra onlar seni bulur.

    YanıtlaSil
  6. Birileri 'ego' demiş, toplandık geldik. Dövülecek ego manyağı adam kim abi? Kaş göz yapsan kafi, ben gider bulurum.

    YanıtlaSil
  7. kaş-göz yaptım kafa-göz dal!

    YanıtlaSil