20110114

keçiboynuzu gibi lan. valla bak!


Bazı insanların hayatımıza en önemli katkısı tanışmamıza neden olduğu insanlar oluyor.

Mesela Transformers’ın yönetmeni Michael Bay böyle biri. Bizi Megan Fox’la tanıştırdı, kendisi bir daha film çekmese de olur. Minnettarız.

Bu arada Transformers 3’te Megan Fox yok lan. Ne garip film olacak, arabaya dönüşen robotlar filan...

Milliyet internet sitesinden bir başlık: “Makyajsız gezmemesi gereken 50 ünlü isim belirlendi.”

Arkadaşım kim belirliyor bunları? Gezerlerse cezası mı var? Makyajsız görürsek kolluk kuvvetlerini mi arayacağız? Nedir? Bu bizi neden bağlar? 5N? 1K? Bigit!

O değil de listede Bülent Ersoy yok lan!

Milletçe ölü seviciyiz. Birisi öldüğünde sevgimiz katlanıyor lan resmen.

Kıvırcık Ali ölür, lepiska saçlı olur. Bu ne lan?!

Okulun birinde erkek öğrencilerin kız öğrencilere 45 cm’den fazla yaklaşması yasaklanmış ya, o 45 santimi neyi baz alarak belirlediler lan! Kıllandım yeminle.

Yok lan öyle değildir bence. Değildir di mi? Bak bunalıma girerim.

Facebook profiline “çok sıkıldım yaaaa” yazan hatun; facebook’a girip de mal mal şeyler yazarsan sıkılırsın tabi. Git portakal suyu filan iç, zihnin açılsın.

Bir önceki yazımda yeni eve gelen her hatuna “buraya gelen ilk kadın sensin” diyeceğim demiştim ya, geçen gün temizlikçi kadın geldi. Sustum.

Bazen her şey çok güzel olacak gibi geliyor ama gelip geçiyor lan.

Hayat da böyle keçiboyunuzu gibi bir şey işte. Çiğniyosun çiğniyorsun arada çok tatlı oluyor. Arada ama.

Böyle bir metaforlar filan, bi garip hareketler. Bi gideyim ben en iyisi.

Kedi canını senin olayından sonra “Senin ağzını yerim ben, bu zamana kadar nerelerdeydin sen...” falan filan diye devam eden şarkıyı Adnan Oktar’ın yazmış olabileceğinden şüpheleniyorum.

Marketlerde yoğurt diye satılan şeylerden birinin iki aydan fazla süre bozulmadığına şahit oldum.

Lan gerçek yoğurdu iki ay bekletirsen orada bir fauna oluşur, organizmalar üşüşür, bakteriler cirit atar vs vs. Bu ne ola ki bakteriler bile yanına yaklaşmıyor ama biz tüketiyoruz.

Bu yapay besinler kanser yapıyor diyorlar ama kanserin en önemli nedeni yapay duygular sanki.

Çok ağır cümle kurdum lan. Daralttı beni valla.

Bu kadar yeter.

8 yorum:

  1. Hayatla ilgili tanımlama süper.





    küçükşey

    YanıtlaSil
  2. beğenmene sevindim sevgili küçükşey :)

    YanıtlaSil
  3. bunalıma girme.ahahaha

    YanıtlaSil
  4. girmeyeyim di mi? gereksiz bence de :)

    YanıtlaSil
  5. "Çok sıkıldım yaaa" haha! noktan bol şampiyon.)

    YanıtlaSil
  6. ahahahah. yeni yazımda bu tarz insanlarü söyleyeceğim yeni şeyler var :)

    YanıtlaSil
  7. lutfen 40 yasustu cupcake loverlardan bahsett!

    YanıtlaSil
  8. ahaha bak bu aklıma gelmemişti :) hello kitty ile birlikte ele almalıyım sanırım bu konuyu :)

    YanıtlaSil