20110103

kelebek çok garip hayvan!


Facebook’ta status’ünü iki dilde yazanlara, tüm dillerde bildiğim küfürleri sıralıyorum.

Bu da yaklaşık 5 dakikamı alıyor sanıyorum.

Bazen de böyle garip sanrılar içine giriyorum işte.

Sakızınızı yutmak, kül tablasına çıkarmanıza oranla daha sağlıklı. Hele benim kullandığım kül tablasına çıkarmanıza göre çok çok daha sağlıklı.

Milyonlarca kişinin okuduğu “Secret”, “Secret” değildir.

Türk liginde maçlar hiç oynanmasa sürekli transfer sezonu olsa daha eğlenceli olacak sanırım.

Bazı insanlar için etkin tercihim: sessiz.

Kimilerini de titreşime almak istiyorum mesela. Hell yeah!

Fransız pornosu izledim seksten soğudum yeminle. Vi mösyö ne lan!

Siz ki bünyesinden bir Marquis De Sade çıkarmış ulu bir milletin fertlerisiniz. Kibarlığı bir yana bırakıp sevişsenize lan!

“Saklayıp gömeceksin ki senden başka kimseler sevmeyecek.” Nekrofiliyle kıskançlık birarada, ahenkle dans ediyor.

Bazen öyle güzel küfrediyorum ki o küfrü gerçekleştirsem bu kadar keyifli olmaz.

Başında-sonunda ya da ortasında şiir okunan bir yabancı şarkı var mı lan?! Yoksa bu zevksizlik sadece bizde mi var?

Lan bu Osmanlı padişahlarının hepsinin anası Rus filan, haremin en güzel kadınları vs. ama padişahların hepsi çirkin la! Ne iş bu iş?

Sülalede bir tane karga burunlu, baskın gen var. Hep onun yüzünden bence.

Kelebek ne garip hayvan lan! 1 günlük ömrü var gidiyor at sikine konuyor.

Hayat dersi veriyor hayvan resmen. İbret verici.

Yeni yıla; beni kalpli, çam ağaçlı, karlı, Noel Baba’lı saçma sapan görsellere etiketleyen arkadaşlarımın fotolarından etiketlerimi silerek giriyorum.

Öyle seksist olduk ki alışveriş merkezlerinde Noel Abla kıyafetli mini etekli hatunlar standlarda hosteslik yapıyor. Daha bir tane Noel Baba görmedim.

Hayır bu durumdan şikayetçi olduğum sanılmasın. Noel Ablalar gece bacadan bizim eve gelse çok mutlu olurum, o ayrı.

8 yorum:

  1. felaket bi şeydi ya ahahahah :)

    YanıtlaSil
  2. hasta ruh yaa. alskqjwd

    YanıtlaSil
  3. şimdi ben sen cevap yazınca tekrar giriyorum ya buraya.tekrar okuyup tekrar guluyorm ajskawhef
    çok duyuyosan ben bıdaha soylemıcem.

    YanıtlaSil
  4. ahaha yok yahu öyle çok duymuyorum :) hem duyayım ya güzel oluyo böyle :)
    bu arada aynı isim iki farklı foto oldu yorumlarda. kişilik bölünmesi ahahah

    YanıtlaSil
  5. sıkıntıdan hepsi.

    yok ama soylemıcem.tekrar okuyım dur akjshaqefw

    YanıtlaSil