20110201

içinde çocuk filan yok lan!


30’una merdiven dayamışken hala Hello Kitty’li don giyen kızlarımız var. İnsanı seksten soğutursunuz lan!

Kayak yapan güzel insanların sitesi: http://www.skiciyiz.biz/

Sarıkamış 25 cm diye bir şey yazıyor mesela. Kar kalınlığıymış tabi ama sitenin ismine bakınca bende direkt Japon pipisi çağrışımı yaptı.

Haberler de güzel. “Madalya almamız gerçekten zor.”, “Eren Dağı hizmete açıldı.” filan gibi. Haber başlıklarının önüne sitenin adını koyunca cidden çok anlamlı oluyor.

Lan cep telefonlarının bile fotoğraf çektiği bir dönemde hala sokaklarda Polaroid ile fotoğraf çekip satmaya çalışan insanlar var.

Ben bunlardan birine cep telefonunu verip “fotoğrafımızı çeker misiniz?” diyen bir hatun gördüm.

Komik değil lan! Yazık! Bu meslek bitmiş arkadaş dedikleri bu olsa gerek.

Sevgilisini telefona “google” diye kaydeden biri mi varmış ne, twitter’da gördüm. Sebebi de şu; aradığı her şeyi onda buluyormuş!

Lan herkesin günde onlarca kez tıkladığı sevgili mi olur!

24 yaşından küçüklere alkolü yasaklayanlara teşekkür ediyorum.
Artık 24 yaşından küçük hatunlara “ya dışarıya çıksak içemeyeceğiz en iyisi bana gel bir şeyler içeriz” diyebileceğiz.

Evet bu ülkede yasaklardan fırsat yaratanlar her daim köşeyi dönmüştür.

Arkadaşım biri için “ne güzel hatunmuş yahu” dediğimde bana “sevgilisi var” diye gelmeyin, defalarca söyledim “kıskanç değilim!”

Yaptığın her hıyarlığa içindeki çocuğu bahane ediyorsun ya, pedofili olucam senin yüzünden.

İçinde çocuk filan yok lan! Malum bazı durumlar hariç tabii...

Malum bazı durumlar varsa beni görmedin, tanışmıyoruz, hatırlamıyorum!

Geçen gün XXXL bir hatun “içimdeki çocuğu aldırdım ben canıııığğğğm!” gibi bir cümle kurdu! Lan sen önce o içindeki fili bir diete sok.

Bir de içindeki çocuğu “piç” ilan edenler var.

Piç olmak çok matah bir şey ya! Övünüyor adam piç olmakla.

Sanki piç olan çok fırlamaymış, hareketli bir cinsel hayatı varmış gibi bir imaj var.

Lan piç değil piçin anası öyle oluyor mantıken!

Ha gen bu tabii bir taraftan benzemiş olabilir ama yine de hoş değil!

Buradan piç analarına kötü bir şey söylediğim gibi bir anlam çıkarılmasın.

Yemek şirketimiz aynı yemeğe farklı isimler bulmakta gösterdiği yaratıcılığı yemeklerde de gösterse çok şahane olacak.

Eser miktarda x içerebilir dedikleri “kafamıza eserse koyuyoruz, kafamıza esmezse koymuyoruz” gibi bir anlam mı taşıyor yani? Nedir?

Lan bir de “çok zekiyim abi o yüzden uyum sağlayamıyorum insanlara” modunda takılanlar var.

Lan zekanın tanımı içinde zaten “uyum sağlayabilme yeteneği” var. O uyum sağlayamayan senin egon aslında.

Kimilerinin o zekayla hala hayatta olması “doğal seleksiyon”a aykırı resmen.

Türk pop müziğinin tele tubbie’leri: Tarkan, Kenan Doğulu, Serdar Ortaç ve Yalın.

Boy itibariyle yani.

Demek ki popçunun işlevi önemli.

Lan bende de ne biçim şans var. 20 santim daha uzun olsam basketbolcu, 20 santim daha kısa olsam popçu olurdum.

Lan eskiden Türk müyüz ki la emin miyiz ki bundan filan diye düşünürdüm şimdi bir de beyaz Türk müyüz başka bir renk miyiz, yakamız mavi mi yoksa turkuaz mı olayı çıktı. Bi kategorize etmeyin lan, bigidin. İnsanım la ben, dağılın. Siktir!

Bazen bir köşeye çekilip kendimi dinliyorum, sonra “ne saçmalıyosun la” diyorum.

Kendi kendine konuşmakla, kendini dinlemek aslında aynı şeyler değil lan! Ne garip!

Flört ettiğiniz bir adamla ilk başbaşa buluşmanız istediğiniz gibi geçmediyse ve  artık onunla görüşmek istemiyorsanız bunu açıkça söyleyip kırıcı olmanıza gerek yok kızlar. Ayrılırken hayırlı akşamlar deyin, yatmadan önce de “Allah rahatlık versin” diye mesaj atın. O bir daha sizi aramaz!

6 yorum:

  1. son tüyo iyi mi oldu ne? :p :)

    aynı şekilde bende bazen kendimi dinliyorum, sonra saçmalıyosun bea amaaaan kalk bi çay koy bilgisayara geç kafa dağıt diyorum, bitiyo :D

    YanıtlaSil
  2. son tüyo garantilidir. yüzde yüz çalışıyo :P

    ben bazen kendimi dinlerken o ne diyo ben ne diyorum karıştırıyorum, diyalog bi garip oluyo.

    YanıtlaSil
  3. Çok eğlenceli, çok beğendim, tebrikler :-)

    YanıtlaSil