20110222

komşuluk ölmüş azizim


Lan bu İngilizler’in aklı hiç çalışmıyor ha. Simple past tense, past continous tense, past perfect tense... Bu ne lan?! Şuna did’li geçmiş, had’li geçmiş, have been’li geçmiş, was’lı geçmiş  filan deyin de rahatlayalım.

Saba Tümer’i akustiği çok iyi olan mağara vs tarzı bir yere sokup güldürürsek insan sesini sonsuzluğa kadar saklayabiliriz bence.

Dekolte giyene tecavüz ederler demiş profesörün biri. 62’den tavşan oluyorsa osbirciden de profesör olur elbet.

Manyak kelimesi üzerinden insanın evrelerini ortaya koyan çok manyak bir test icad ettim.
Manyak dediğinde anlamsız sesler çıkartıyorsa - bebek
Manyak dediğinde kızıyorsa – çocuk
Manyak dediğinde hoşlanıp böbürleniyorsa – ergen
Manyak dediğinde iplemiyorsa – olgun
Manyak dediğinde elini kulağına götürüp “neeeey?” diyorsa – yaşlı
Manyak dediğinde nefes almıyorsa – ölü

Toplum olarak acaip yaratıcıyız ha. Herkesin çok müthiş, şahane, süper fikirleri var. Nedir diye hiç sormadım. Anlattıklarında dinlemedim. Var ama.

“Ben söylemeden anlasın istiyorum” diyorsunuz ya; o iş öyle yürümüyor arkadaşlar.

İşte tam da bu nedenle insanlık konuşmayı icad etmek durumunda kalıyor.

Sonra gelsin dedikodular vs.

Bilim insanlarının araştırmalarına göre “ben söylemeden o anlasın” sendromu aslında konuşmanın icadından önceki binyıllara dayanıyor. Bilinçaltı, içgüdü falan filan.

Çok şahane romanlar, senaryolar filan var aklımda. Ama ben yazmadan siz anlayın istiyorum.

O değil de birileri hiç söylemese ben de hiç anlamaya çalışmasam ne güzel olacak hayat.

Sen söyleme ben de dinlemeyeyim istiyorum. Çok mu?

Burada kısaca “sus” desem de olurmuş aslında. Artizlik işte!

Komşudan gelen sesler hiç de Türk aile yapısına uygun değil.

Hayır eskiden komşuluk diye bir şey vardı şimdi üst komşunun adını karısının inlemeleri sayesinde öğreniyoruz.

Adamın adı Mehmet. İkinci “e” oldukça uzun okunuyor.

O değil de ertesi gün Mehmeeeeeeeet’le merdivende karşılaştım. Görsen hiç Mehmeeeeeeeet demezsin.

Apartman zillerindeki isimlere baktım Mehmet diye biri yok. Demek ki Mehmeeeeeet kadının kocası değilmiş. Komşuluk ölmüş, aile yapısı çürümüş, din elden gitmiş, ahlak mahlak yusyuvarlak kremalı börek sütlü çörek çek dostum çek.

Domuzlarda orgazm 30 dakika sürüyormuş.

Duydun mu lan Mehmeeeeet?

30 dakika orgazm taklidi mi olur yahu. Dişi domuzların her biri performans sanatçı o zaman.

Sağlığım yerinde, domuz gibiyim maşallah.

Abi x durumu evrenin size y deme şeklidir kalıbı nedir yahu.

Evrenin size bir şey deme şekli yok, sizi umursamıyor, size mesaj göndermeye de çabalamıyor arkadaşlar. Şimdi sakince dağılın.

13 yorum:

  1. Ay ben "neeyyy" diyenlerdenim adamım :(
    Evren bize bi mesaj vermiyor, sen bize dağılın dedin. Arkadaşları da ben yollayayım mademse. "Dağılın dedi çocuk ba hala burda ya!"

    YanıtlaSil
  2. hahaha:)) Ya o değil de sen bi de Fransızca'yı gör...Past pörfekt de neymiş ki dersin :/

    "Bilim insanlarının araştırmalarına göre “ben söylemeden o anlasın” sendromu aslında konuşmanın icadından önceki binyıllara dayanıyor. Bilinçaltı, içgüdü falan filan." Buna bayıldımmm! :)

    YanıtlaSil
  3. tiramisuu sen dağılma yahu :) tamam ya dağılmayın, toplanın tekrar. bak bi şey dicem. bak!

    lucyn çok teşekkür ettim efenim. o sendromun hastasıyım ben. ilacını bulsalar da rahatlasak.

    YanıtlaSil
  4. hayır o sendrom bende de var da...:))sebebini bilemiyordum şimdi aydınlandım :))) bundan sonra sevgilimden bir şeyi anlamasını beklediğimde ve o bana "ben müneccim miyim" dediğinde, dayandıracak bir yerim var artık holleeey :))

    YanıtlaSil
  5. ahahaha. işte bunu hedeflememiştim :)

    YanıtlaSil
  6. evet benim için de çok ani oldu hehe :))

    YanıtlaSil
  7. hehehe:))yok yok...bazen yapıyorum.Bence de yazık. bana yapsalar döverdim. Adam haklı.:))

    YanıtlaSil
  8. neyse şimdi sen mantıklı bir biçimde açıklayacağın için anlayışla karşılayacaktır :P

    YanıtlaSil
  9. yok yapmicam artık.o ne salaklıkmış ya öyle. tokat gibi yüzüme vurdun..çok mesudum :))

    YanıtlaSil
  10. ahaha. işte bunu hedeflemiştim :)

    YanıtlaSil
  11. "11 konuşanlar" iyiymiş. ben de geldim 12 konuştuk. allah seni inandırsın, bir blogda konuş konuş sayı manyağı olmuşlar...

    YanıtlaSil
  12. :) efenim yoktunuz ne zamandır ortalarda hoş geldiniz, keyifler nasıl?

    YanıtlaSil