20110314

bugün benim doğumgünüm


Başlıkla ilgili yazacak bir şeyim yok.

Bazen hayatım film olsa ana karakter ben olmazmışım gibi geliyor.

Sonra öyle saçmalık mı olur lan salak diyorum.

Hayatım roman olsa bıdıbıdı modunda dolaşan insanlar var lan ne garip!

He senin hayatın çok bir başka acaip. Acılarla, aşklarla, yıkımlarla, fırtınalı ilişkilerle dolu.

Dünya bize güzel de sen çok trajik, romanlık bir hayat yaşıyorsun.

“Çok bir başka acaip” gibi bir kelimeler yığınını bilerek ve isteyerek kullandığımı arz ederim.

Burada hayatım roman olsa, çeksek piizi, dokuz sekizlik attırıversek göbecikleri kapçık aazlıyla filan gibi bir şeyler yazabilirdim. Yazmıyorum.

Habe yoksa ye yorganları...

Saadet Partisi Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Kamalak, "Biz tüm insanlığı kardeş sayan bir ruha sahibiz. Bizim ateistimiz bile batıdan çok farklıdır çünkü sofraya besmeleyle oturur," buyurmuş.

Arkadaş senin tükettiğin de oksijen benim tükettiğim de. Bu nasıl iştir ben anlamıyorum.

“Ağlatırım ağlamam” diye bir cümle var. Bu cümleyi kuranlar var. Nasıl bir ego lan bu?

Çok mu cool duruyor lan! Öyle duruyorsa neden? Bir yerlerde bir sorun var.

Ağlarım lan ben. Tavsiye de ederim, iyidir.

Ama gülmem. Güldürürüm.

Black Swan’ı da izlemedim bu arada. İzlemem. Parasını verir izletirim birisine. Gelsin bana anlatsın. Cool.

“Bunu saymayız yine bekleriz” ne lan. Madem saymıyorsun niye bekliyorsun, niye bir daha geleyim. Ne mızıkçıymışsın arkadaş ya!

Hayır ne yapsam sayacaksın onu söyle bari de bir dahakine evde çalışıp geleyim.

Bak “bunu saymayız yine bekleriz” diye cinsel ilişkiden sonra söylesen anlamı olur.

O da çok fena lan. Sayılmayacak kadar kötü müydü, yoksa bir daha beklenecek kadar iyi miydi? Sorular, sorular...

Gerçi bazen cidden sayılmayacak gibi de olabiliyor.

Bu tarz klişelerin de hastasıyım. Yıllar önce biri düşünmeden konuşmuş, biz hala tekrar ediyoruz.

Bir insan çocuğuna böyle bir misyon yükler mi lan! Kayacan diye isim mi olur?

Bir şairin ölümsüzleşmesi ölümünden yıllar sonra facebook’tan yepyeni dizelerinin yayınlanması mı oluyor lan! Yoksa cidden ölümsüzleşti de hala yazmaya devam mı ediyor?

Şahsen ben Can Yücel’in, Neyzen’in, Nazım’ın öldükten sonra yazdıkları şiirleri pek beğenmiyorum.

Demek ki ölüm yaratıcılığı da öldürüyor azizim.

Ipad’le dergi okumak çok keyifli lan. Sayfalar yapışmıyor.


14 yorum:

  1. Ben o cümleyi kurmuştum. Beklenti falan kalmıyor, yalan o. Nezaket. Gerçi "bunu saymıyorum" pek nazik değil. Fakat Ali Naziği tek geçerim.

    YanıtlaSil
  2. Bu güzel yorumu Ali Nazik'le bitirmen özellikle çok güzel olmuş sevgili ayşec.
    Ne yazık ki ben de o cümleyi kurdum zamanında. Beklentisiz...

    YanıtlaSil
  3. Ali Nazik tatlıya bağlamak açısından. Yalnız şimdi düşünüyorum da (güldürürken düşündürmüş oluyorsun bu durumda) kurulacak cümle değilmiş, utandım kendimden. Biri bana kursa intikamım acı olurdu herhalde.

    YanıtlaSil
  4. Evet karşı taraf için acı bir durum olmuş, ama yapacak bir şey yok. Doğruya doğru. Kötü niyet yok.

    YanıtlaSil
  5. şahsen bende onların öldükten sonraki şiirlerini beğenmiyorum. içinde fazlaca bi asilik, sevmezsen sevme ruhu var.
    of iğrençler ya, garip garip şeylerin altına özdemir asaf, can yücel yazmıyolarmı :D
    neyse..
    aslıda daha sık yazsan hiçde fena olmaz.
    doğum gününde kutlu olsun bu arada :) nice yıllaraa :))

    YanıtlaSil
  6. efenim öncelikle çok teşekkür ederim :)
    "daha sık yazmayı inan ki istiyorum ama vaktim olmuyor ne yazık ki. şu anda da işyerindeyim mesela, yarın için yazmam gereken şeyleri yazıyorum. dolayısıyla ancak arada aklıma gelenleri küçük notlar halinde kaydediyorum sonra birkaç ekleme ve rötuşla yayınlıyorum :)"
    can yücel

    YanıtlaSil
  7. öncelikle rica ederim :)

    ehehe can yücel demek.
    ama beğenmedim ben pek bu sözü ya, hem doğum günü hemde bu saatte işyeri :/
    herkesin rüyası değildir sanırım..

    YanıtlaSil
  8. ehehe ya ben işimi seviyorum ya. çalışırım bu saatte o kadar önemli değil :) ama tabi ki yine de bir her genç kızın rüyası zetina dikiş makinası değil :D

    YanıtlaSil
  9. Vuhuh :)
    14 Mart doğum günümdü benim de :)
    Hala bir blog yazamadım yastayım bir de ben yazabileydim bir şeyler ne de güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
  10. upps güzel tesadüfmüş :)
    E hadi yaz da okuyalım o zaman :)

    YanıtlaSil