20110328

dünya penis haritası


Bazı insanlar mutlu olunca çok bunaltıcı oluyor.

Saçmasapan espiriler, hiç durmayan bir çene, gereksiz bir enerji patlaması vs. vs.

İşte bu durum beni tam bir “kötü gün dostu” yapıyor.

Arkadaşım mutlu olma demiyorum. Mutlu ol ama biraz ötede ol lan. Bigit.

Lan hatunların sevgilisi olan, nişanlı, evli erkeğe düşkünleri nedir yahu?

Facebook’taki “denedim % 100 çalışıyor” mantığı gibi bir şey mi, adam sevişiyor kondisyonu iyi kafası mı? Nedir?

Modayla aynı mantık sanırım. Onda var, çok güzel. Bende de olsun.

Bu adam bu günlerde çok moda.

Sonra pişti olunca çemkiriyorsunuz ama.

Ay inanmıyorum aynı kıyafeti giymişiz, aynı adama vermişiz.

Vermek ne lan?!

Burçları uyumsuz o ilişki çok sürmez dedi.
Lan 4 yıldır beraberler dedim.
Yok yok biter o ilişki, burçları uymuyor dedi.
4 yıl dedim.
Yıldızlar dedi.
Ağzına sıçarım dedim.
Sustu.
Bir ilişkiyi kurtarmanın mutluluğu içindeyim.

İşsiz bir arkadaşım var. Zeki ama çalışmıyor.

Geçen gün bir sarışın yaratık gördüm. Eğer o insansa ben evrimimi tamamlayamamışım arkadaş!

İbrahim Tatlıses’e destek verdiklerini göstermek için toplanan taksiciler hastanenin önünde bilmem kaç dakika bangır bangır korna çalmışlar. Duyarlı vatandaş dedikleri bu olsa gerek.

Arkadaş toplum olarak kornaya yüklediğimiz anlama, verdiğimiz öneme hayranım. Hiçbir toplumda korna bu kadar büyük bir yere sahip olmamıştır.

Mutluluğunu, acısını, sevincini, sabırsızlığını, yolu tıkayanların ailelerine sevgisini korna aracılığıyla ifade eden bir toplumuz.

Türkiye güzeli seçilmiş hatunun facebook profil fotoğrafına “çok güzelsin”, “çok cici”, “gözlerin çok güzel” vs. şeklinde yorum yazanlar var. Mantıklı.

Adamlar zaten boğulacak, en azından okyanusta boğulmuşlar.

Dünya Penis Haritası diye bir şey çıkarmışlar. Ama ölçek filan koymamışlar lan. Haritadaki 1 santim gerçekte neye denk geliyor arkadaş?

O değil de cidden ölçtüler mi acaba? Benimkini ölçmediler. En azından ben hatırlamıyorum. Lan?!

Hayır haritayı beyana dayanarak oluşturdularsa Türkiye’den kafadan 5 santim düşün arkadaş.

Size bir tüyo, eğer araştırmayı beyana dayanarak yaptıysanız, kadınlara sorarak daha gerçekçi sonuçlara ulaşabilirsiniz.

Abi işiniz mi yok lan! Ben şahsen bu haritaya bakarak Kongo’ya gitmeye karar verecek bir hatun olabileceğine inanmıyorum. Gerçi giderim Çin’e kral olurum lan diyen erkekler olabilir belki.

Adamlar bildiğin çan eğrisi yapmış. Ortalamayı yükselten ülkelere saldırın!

Lan iktidardaki liderlerin penis boyunu ölçüp erkle erkeklik organı arasında bir bağlantı kurmaya çalışsanız çok zorlarsak bir değeri olabilir. Ama olmamış sanki bu.

Bilim insanı elini penisimden çek.

Ya da çekme lan. Oyhş!

Allah’ın adını verdim bak diye bir kalıp var. O ne lan öyle?

Hamili kart kulumdur yazan kartvizit veriyor sanki.

4 yorum:

  1. yıldızlar, burç olayına nasıl ama nasıl güldüm anlatamam :D harikaa :)

    gereksiz yere enerji patlamaları yaşan insanlar bence çok gereksiz :D cidden uzakta yaşamalılar.

    YanıtlaSil
  2. yıldızlarla olan savaşım sürecek efenin!

    YanıtlaSil
  3. aslında saçma gelcek ama iznin olursa o dedi-dedim muhabbetini tabikide blogunun adresini kaynak gösterip tumblr adresimde yayınlamak istiyorum, başkalarıda gülmeli :D :)
    aklıma geldi söylemeden yapamadım :)

    bendiss.tumblr.com adresinde :)

    YanıtlaSil
  4. hem önceden söylediğin hem de oradan da yayınlamak istediğin için teşekkürler. memnun ve mutlu oldum. :)

    YanıtlaSil