20110304

en büyük taraftar bloggerlar sahtekar


Arkadaşlarını nasıl seçersin? Arkadaş seçerken neye dikkat etmeli? filan gibi kafalar var. Formspring’de gördüm. Arada anketlerde çıkıyor, insanlar birbirine soruyor filan.

Siz bilinçli bir seçim mi yapıyorsunuz lan! Olaylar kendiliğinden gelişmiyor mu?

Arkadaş seçmek için kavun gibi dibini koklayanlar mı var nedir yani!

Ben çok güzel arkadaş seçimleri yapmıştım ama ilk 5 tercihim tutmadı.

Bu konuda vereceğim tavsiye şudur; arkadaşınızı elle değil gözle seçiniz.

Erbakan ölünce kafamdaki tüm melek imajı yıkıldı lan!

Ayağında takunya, elinde lir, kafasında hare, sırtında kanat ıslak dudaklarıyla bir bulutun üzerinde düşündüm birden.

Saltimbanco’ya gittim. Bir daha kimse bana pilates hocam çok esnek yeaaaa demesin.

Adamlar çok başarılı. Çok güzel yapmışlar aynen gerçek gibi.

Amerikan Hastanesi’ne grip oldum diye gidin check up yaptırıp çıkın.

Ticarethaneye dönmüş olay. Yakında kampanya filan yapmaya başlarlar.

Kürtajda damping. İkizlerinden birini aldırana ikincisi yarı fiyatına.

Eskimiş, yıpranmış böbreğinizi getirin; yenisini yarı fiyata götürün.

Kolonoskopi bizim işimiz!

Rektal tuşemizi denediniz mi?

O değil de sırf ilgi görmek için sürekli hasta olan, sürekli hastaneye giden tiplere bayılıyorum. Literally.

Hastalık hastalarına özel Glade Hastane Kokusu...

Lady Gaga bir Yıldız Tilbe olma yolunda hızla ilerliyor.

Ama yine de bir Cansever değil.

“Başıma bir şey gelmeyecekse xxxxx” yavşaklığından nefret ediyorum.

Başıma bir şey gelecekse de gelmeyecekse de “bigidinlan”

Eğitim durumuna “hayat üniversitesi” yazanları hayat bizim karşılaştıklarımız dışında ne tür sınavlara sokuyor merak ediyorum.

Hayat sınavı ne lan? Benim de beynimi bulandırdınız.

Hayat Üniversitesi mezunları, mezuniyetlerini kıçlarındaki pamuğu havaya fırlatarak büyük bir coşkuyla kutladı.

Bir ara da hayat bilgisi diye bir ders vardı. Belki hala vardır.

Bir derse bu kadar mı iğrenç isim koyulur lan.

Bebe 10 yaşında, hayat bilgisi pek iyi.

“Saklambaç oynayalım mı lan?” dedim. “Hayat da bir saklambaç değil mi ki zaten” dedi.

Blogumun Türk futboluna verdiği zarar nedeniyle utanmalı mıyım acaba?

Abi ben Avrupa’da rezil olacağımızı, milli takımın çuvallayacağını bilsem blog yazmazdım yahu.

En büyük taraftar, bloggerlar sahtekar.

4 yorum:

  1. *Saklambaç oynayalım mı? hayat da bir saklambaç değil mi ki zaten*
    allahım öyle bir güldüm ki, anlatamam :D
    harikasın ya :D

    YanıtlaSil
  2. Yazının ilk kısmı resmen ben kokuyor aga. :D

    YanıtlaSil
  3. :D arkadaş seçilmez, öbür dünyada arkandan kovalar.

    YanıtlaSil