20110516

başkalarının hayatını yaşamak


Geçenlerde “hayallerinin peşinden mi koşuyorsun, yoksa başkalarının hayatlarını mı yaşıyorsun?” diye bir soruyla karşılaştım.

Başkalarının hayatını yaşamak ne lan?!

Şahsen öyle bir şansım olsa değerlendirebilirim. Ne koşucam hayallerimin peşinden, çoğunun gerçekleşmişi var. Gerçekleştirenin hayatını yaşarım olur biter.

Mesela Marko Jaric’in hayatı... Kendisi Adriana Lima ile evli. Gayet yaşanabilir bir hayat!

Ama sıkılırım lan bir zaman sonra. Adriana Lima dedik bağrımıza bastık ama Brezilya dizisi izliyor olabilir mesela. Felaket.

Brezilya’nın spor yorumcuları arasındaki adı da Berezilya. Ama bu konuya girmeyeceğim.

Abramovich’in hayatı da gayet şahane olabilir gibime geliyor. Şahsen onun hayatını yaşasam para ödüllü yarışma programlarını izleyip katıla katıla gülebilirim.

Salak mıyım neyim la? O kadar param olsa ne televizyon izlicem. Eve girmem yeminle.

Yok yahu para beni bozdu. Olmaz bu.

Bir ara Obama olayım dedim, sonra karısı geldi aklıma hemen vazgeçtim.

Playboy Malikanesi’nin sahibi Hugh Hefner’in hayatını yaşamak aslında mükemmel olabilir. O zaman da evden çıkmam.

Ama çok yaşlı lan. O yaştayken yanımda o kadar güzel hatun istemem sanırım. Göz görmeyince gönül katlanır sonuçta.

Bir bebeğin hayatını kabul edebilirim belki. Ye-iç-sıç. Oooh!

Lan onun bir de büyümesi var yahu. O çatlayan sesimi tekrar duymaya, bünyedeki o agresifliğe filan tahammül edemem. Geçiniz.

Brad Pitt de fena bir tercih olmazdı. Ama onun da karısı sürekli bebe evlat ediniyor. Ev bildiğin çocuk bahçesi, Angelina olsan kâr etmez.

Bir de hepsi başka ırktan. Birkaç yıl içinde ev evlikten çıkacak, Birleşmiş Milletler gibi olacak.

Otellerdeki gibi evin önüne farklı ülkelerin bayraklarını koysalar gayet uygun olur.

20 yıl sonra Brad Pitt-Angelina Jolie çiftinin aile yemeğine 42 ülkeden konuklar katılacak.

Nişanı aile arasında yaptık. 4 kıtadan insan katıldı.

Yok arkadaş ben büyük kültür şoku yaşarım o evde. Tamam keyifli olabilir ama kafam karışır lan.

Aslında çocukların psikolojisi bozulmasın diye evlatlık olduklarını söylememek lazım.

“Bak bak şu Vietnamlı olan var ya aynı babası.” “Şu Somalili de gözlerini anasından almış.”

- "Ay bunun pipisi aynı babası."
- "Abla!!!"
- "Baldız!!!"

Bu, bebeleri sürekli birilerine benzeten akrabalara mürekkep lekesi testi yapıcam. “Bu neye benziyor?”
“Kaynıma.”
“Ya bu?”
“Bizim bacanak.”
“Bu?”
“Eltim. Yok yok. Yengem. Bak bak şurdaki lekeyi görüyor musun? Heh! Aynı yengemin de böyle.”

Bir de tam anasıyla babasının bir karması olan bebeler var. Onlar nasıl oluyor çözemedim henüz.

Hermafrodit??

Yok lan değildir herhalde.

Neyse, düşündüm düşündüm yaşanacak hayat bulamadım.

Aklıma kim gelse “senin iş de zor be abi” cümlesi dökülüyor dudaklarımdan.

O halde savulun hayallerim, peşinizden koşuyorum.

Yakalarsam sıkılıcam sizden.

6 yorum:

  1. Annanem okusa bu yazıyı, ne işi varmış başkasının hayatınıda. Otursun kendi hayatını yaşasın derdi.

    YanıtlaSil
  2. evet ya zaten yaşanacak hayat da bulamadım ben. terliksi hayvan filan mı olsak?

    YanıtlaSil
  3. Ben senin yerinde olsam Serdar Ortaç olurdum. Ama kız başıma nereye Serdar Ortaç olucam di mi? Olamam. Benden olsa olsa ancak Güllü olur bak. Bak düşünsene, güzel olmaz mı? Sen Serdar Ortaç ol ama. Ben senin yerine düşündüm, yakıştı çünkü. Saçma sapan bir hayat, o hayatın getirdiği şarkı sözleri ve gırla para piii!

    Bu şey gibi bak... Ay örnek bulamadım :( Gideyim azcık daha popomu büyüteyim ben mademse. Malum yaz geliyor. Evet!

    YanıtlaSil
  4. yeaaa yaz boyu her yerde kendi sesimi duyacağım. çok fena bi şey bence. saçmasapanlık iyidir gerçi. ama yok ya, sıkılırım ben. bir tembel hayvanın hayatını yaşamak istiyorum.

    YanıtlaSil
  5. @zaza vernon'cum kendi hayatı yaşa bize de yaşat biz gayet mutluyuz,mesutuz,nirvanaya eriyoruz başka bi yorumda görüşmek dileğiyle;)

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ettim zazacım :)
    başka bir yazıda, başka bir yorumda buluşuruz o zaman...

    YanıtlaSil