20110525

ne başlığı lan!


Türkiye’nin x bölgesinde petrol buldu diye sevinen, olleeeey lalalaaaaaa petrol bulundu diye manşet atanlar var.

Arkadaşım şimdi hemen bir dünya haritası aç önüne. Dünyada petrol bulunan ülkelerde neler yaşanmış, rejimler nasıl değişmiş, halk neler yaşamış, o petrol gelirini kimler yemiş, gelir dağılımında nasıl bir adaletsizlik olmuş, nasıl çatışmalar çıkmış bir araştır.

Araştırdın mı? Tamam. Şimdi o haritaları bir dürüm şekline getir... Neyse lan safsın, bigit!

Hayır bir de rastgele bulmuyorlar, petrol arıyorlar resmen. Belanı mı arıyorsun lan!

Yok petrol filan. Bize kadar var. Uranyum, bor filan da yok. Kumarda yedik. Dağılın! Gidin!

Bazı kadınlar; memelerinde bir fazlalık gibi duruyorlar. Tüm estetiği bozuyorlar lan resmen.

O memeler, hatunu evde bırakıp bara öyle gelseler keşke. Ne güzel olur lan!

Kaç kere de dedim “getirmeyin şunu yanınızda” diye.

Memeye benden bir içki! Pardon iki.

Bazısının da memeleri kendisine 2 beden büyük.

Neyse artık seneye de kullanır.

Birisi google’da “dünyanın en büyük penisli adamı” diye bir arama yapmış. Sevgili Google da bu adamı benim bloguma yönlendirmiş.

"Bunu mu demek istediniz?" Ne demek istediniz lan!

Benim öyle bir iddiam yok. İddianın gerçekliği de yok.

Ha gururum okşanmadı değil tabii. O ayrı bir konu.

Bence bu aramayı yapanlara Google doğrudan “bigidinlan” diyor.

Eurovizyon “beste” yarışmasına coverla katılan tek ülke olduk.

Lan bari bilinmedik bir gruptan aşırın yahu. Sex Pistols bu.

Haydi orasını da geçtim. Ulan bari güzel bir şarkısını çalın.

Fiyuuu bir kelimeyi iki anlama gelecek şekilde kullanmanın keyfini yaşıyorum şu an.

Allah diyen aslan, güneş batarken gölgesi Atatürk’e benzeyen tepe, üzerinde ay yıldız olan hıyar vs vs. Ne kafası lan bunlar? Ne kullanıyorsunuz da bize vermiyorsunuz?

Camış, Rihannaaaa diye sıçtı, maymun Yattaraaa diye osurdu. Aman da ne mübarek, ne sevilesi insanlar.

Bir de bu haberler şöyle çıkıyor genelde: “Bu enginar, görenleri hayrete düşürdü”, “Üzerinde Allah yazan kaplumbağa görenleri şok etti.”

Beni de bu zekayla konuşabiliyor olman şok etti.

Mal.

Biri istikrar diyorsa, diyecek başka bir şeyi kalmamıştır. Koşarak uzaklaşın.

İstikrar diyenin niyeti belli. Dilerseniz hizmet pozisyonu da alabilirsiniz tabi. Zevkiniz bilir.

İstanbul’da bu kadar çok erguvan varken, erguvanlar bu kadar güzelken bu şehrin simgesi lale... Ne lalesi lan?!

Evet bir önceki soruda, aklınızdan geçen cevabı biliyorum. Çok ayıp!

Siyasi olarak birbirini tanımayan ülkeler var. Garip. Mesela KKTC’yi tanımıyor birçok ülke. Yokmuş gibi davranıyor filan. Çocuk musunuz lan?

Yolda görüp de görmezden gelmek gibi... Koskoca ülkelerin uğraştığı şeye bak. Küsmüşler resmen.

KKTC’de petrol bulunsa görürüm ben onların tanımamasını.

- Şşş lan Türkiye, şu Kıbrıs ne güzelmiş ya! Tanıştırsana.

Alkol bazen cidden tehlikeli olabiliyor. Hele benim gibi bara arama yapmaya gelen kadın polisi dansa kaldırmaya çalışırsanız.

İşte böyle durumlarda sizi canı pahasına engelleyen arkadaşlar büyük önem kazanıyor.

Aslında dans etmek onun da hakkı. Kötü bir niyetim yoktu.

Yine de öyle bir girişimde bulunsam, bu kafa alkolle olmaz diye beni tutuklayabilirlerdi.

Hayır kadın beni kelepçelese fantezi yapıyor sanacağım. Güzel içmişim, o kafalardayım.

Korkarım ki üniformalı kadınlara zaafım var.

Sibel Üresin diye bir kadın çıktı, 4 kadınla evlenmek kanuni olmalı dedi ortalık karıştı.

Soyadı üzerinden yapılan espirinin, komikliklerin, şakaların haddi hesabı yok.

Halbuki durum ciddi. Gelir dağılımında bu kadar adaletsizlik varken, bir de 4 kadınla evlenmeyi yasal kılarsanız, gelin dağılımında da adaletsizlik olur.

Ben 4 kadınla evlenmem lan. Hep aynı 4 kadın sıkılır insan.

3+1 yapsak, 1 opsiyonel olsa, değişebilse filan olmuyor mu?

Futboldan örnek alsınlar işte. Sahada olanların limiti olsun, birkaç tane kulübede oturtabilelim, bir iki tanesi de tribünden izlesin.

Bu ne lan?! Bigidin.

4 yorum:

  1. @zaza ulen mal bu mı sibel üresin bide yaşam koçu yapmışlar zontayı bi s*ktirip gitsin soyadına yakışanı yapsın :)

    YanıtlaSil
  2. "yaşam koçu" diye bir kavram var. olacak şey değil.

    YanıtlaSil
  3. @zaza gün geçmiyor ki bir saçma söz daha söylemesin güzel ülkemde!

    YanıtlaSil