20110823

bok


Dünyada ilk olarak kim, hangi sebeple kelebek yüzmüş olabilir lan.
Haydi o bir kişiyi anladım diyelim. Bu kadar çok efor sarfedip bu kadar az yol katettiğin bir şey nasıl yüzme stili olarak kabul edilebilir.
Bu sahillerde ne gençler kelebek yüzeceğim derken telef oldu.
Görüntü şudur: Akdeniz’e kelebek konmuş.
Zaten bu olimpiyat sporlarının bir çoğunu aklım almıyor. O sırıkla nasıl o kadar atlanır lan? Kim düşünür bunu?
Ben o sırığı taşıyarak koşabilsem bana yeter mesela. Bir de onun üzerine o sırığı dikeceğin yere denk getirmek var, atlamak var ohooooo.
Triatlon diye bir spor var. 4 km yüzüyorsun, 180 km bisiklete biniyorsun, 42 km koşuyorsun. Kazanınca da seviniyorsun.
Birisi de çıkıp “lan biz bu boku niye yedik” demez mi?
İnsanlar saatlerce maraton koşuyor lan. O kadar süre sigara içmeden nasıl duruyorlar halen anlamış değilim.
Ben yine de en çok uzun mesafe koşularını seviyorum. Beyazlar zencileri önüne katmış kovalıyor gibi oluyor.
Hep bir sidik yarışı, hep birbirini geçme, doğayı alt etme sevdası filan. Kardeş kardeş koşun işte düşük tempoda ne lan bu?
Bir de guinness rekorlar kitabı var mesela. O da tam bir sidik yarışı. Kim en uzun süre osurmuş, en okkalı kim sıçmış, dünyanın en sarkmış memesi kimde vs vs?
Hayır bir de bunu birisi onaylıyor. Adam heyet eşliğinde mi sıçıyor yani? Nedir?
Bu Japon teknolojisine yapılan büyük övgüler ne anlamsız lan! Adamlar halen çubukla yemek yiyor sonuçta, çatalı bile bulamamışlar.
Her boku yapan robot üretiyorlar ama pilav pişiremiyorlar! Suyunu çok koyuyorlar lapa oluyor.
Gerçi haklarını yememek lazım. Gerçekten çok işlevsel aletler üretiyorlar.
O kadar küçük pipiyle işleve odaklanmaları kadar mantıklı bir şey de yok tabii.
Ohh kültürel farklılıklar üzerinden yardırdım gittim. Hell yeah!
Sigarayı bırakmanın bulaşıcı olduğunu düşünüyorum.
Kitleleri arkanızdan sürüklemek istiyorsanız sigarayı bırakın ve bunu müptela arkadaşlarınızın yanında sürekli belirtin. Kesinlikle sizi takip eden birçok arkadaşınız olacaktır.
Gerçi sigarayı bırakmakla bunu belirtmek paket program olarak geliyor. Sessiz sakin sigara bırakanını görmedim henüz.
Mesela Teoman sigarayı bıraksa bunu kesinlikle bir basın toplantısıyla açıklar.
Bilimkurgu filmlerde sürekli bir yemek hapı fantezisi var. Sanki yemek yemek çok sıkıcı bir şey de ağzımıza bir hap atıp doysak çok güzel olacak.
Manyak mısınız lan? Bigidin!
Ben size yemek hapını makattan almanızı öneririm. Fitil olsun, öyle beslenin.
Hem belki yeme zevkini başka türlü yaşarsınız.
- Akşam yemeğe beklerim. Bir fitil aldım tam götünüze layık.
- Ay sende de hiç büzük zevki yok şekerim.
- Çok lezzetli olmuş parmaklarımızı yedik.
Bu ne lan?!
Sevgiliyle romantik akşam yemeği konseptine yepyeni bir soluk gelir böylece. Mum, güzel bir müzik ve kocaman, leziz fitiller. Hesap lütfen!
Bir otomobil galerisine girip 2 BMW, 3 Mini, 1 Land Rover istiyorum lütfen diyerek kredi kartımı uzatmak ve çalışanın suratındaki ifadeyi görmek istiyorum. Üstü kalsın.
Yılmaz Özdil “bok” yazsa beğenecek insanlar var.
B
...
O
...
K
Sırrı Süreyya “bok” yazsa beğenecek insanlar da var.
Daha fenası ikisi birden bok yazsa, bu insanlar birinin bokunu beğenecek, diğerini beğenmeyecek.
İşin fenası birinin yazısını komple kopyalayıp diğerinin imzasını atsak ayırdedemeyip facebook’ta “üstat yine çok güzel yazmış” diye paylaşacak bu insanlar.
Şimdi bu yazıdan bu yazarlar “bok” yazıyor dediğim anlamını çıkartacaklara da selam olsun.
Böyle takım tutulur gibi köşe yazarı takip edilir mi lan? Bir insanın tüm yazdıklarına nasıl katılabilirsin? Ben kendi yazdığım her boka katılmıyorum lan. Bigidin.
Gerçi bana kalsa takım tutar gibi takım da tutulmaz ama neyse.
Ah bir bana kalsa neler yapacağım da kalmıyor işte. Ne sana ne bana kalmaz zaten. Öyle.
Neyse demem şu ki, bir yazarı sevebilirsin, görüşlerine genel olarak katılabilirsin tabii ki de, ne yazsa koşulsuz şartsız beğenince düşünmüyor gibisin sanki. Bilemedim.
Efenim ahan da böyle evcil hayvan kostümleri varmış, tasvip etmiyoruz. http://www.buycostumes.com/CategoryPage/Pets_132.aspx
Bu ne lan? Bu ne? Git kendine oyuncak ayı al hayvanoğlu hayvansever.
Komik mi yani o kostümü giymiş hayvan, eğlenceli mi? Git götünü boya aynada fotoğrafını çek manyak, nedir bu eziyet yani! Krematoryumdan bekleniyorsun.
Şapkadan tavşan ne ki, ben kalbimden öküz çıkardım diyen hatunlar var. Aferin çok güzel düşünmüşsün diyor ve geçiyoruz.
Yakında Facebook’ta cenaze event’i açılabilir bence.
- Yurtdışında olduğumdan katılamayacağım canım, size iyi hüzünler.
- Mekân tam olarak neresi tarif eder misiniz?
Rahmetliyi nasıl bilirdiniz? diye tartışma sayfası filan olabilir.
Hakkını helal edenler, etmeyenler, belki...



4 yorum:

  1. O fotoğraflar nedir öyle ya?! Aptallar. Ne anlıyorlar acaba bundan?!

    YanıtlaSil
  2. onlar gerçekten çok fena ya. olacak gibi değil.

    YanıtlaSil
  3. sanan en kadar güldüğümü blogger N'leri mimimde kanıtladım :D
    istersen mimi yapabilirsin :)

    YanıtlaSil
  4. çok çok teşekkür ettim çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil