20111115

ferman padişahın pipi bizimdir


Bayram trafiğinde can veren insan sayısı düşünüldüğünde her bayram aynı zamanda ulusal yas ilan edilmeli. E ulusal yas ilan edildiği için her bayram iptal olmalı. Kısır döngü falan filan.
Bazı bilgisayarlarda “yağmur yağınca yazılacaklar” diye bir klasör olduğunu düşünüyorum.
Masaüstünde duruyor böyle. İlk yağmuru bekliyor. Damlalar düştüğünde Pandora’nın kutusu gibi açılacak ve şarkı sözleri, şiirler, fotoğraflar, romantik sözcükler ortaya saçılacak.
Yağmur değil duygu seli mübarek. Vıcık vıcık.
Yağmur yağdı hemen siyah-beyaz bir profil fotoğrafı bulmalıyım.
Yarın Marmara Bölgesi hüzünlü olacak. Karadeniz Bölgesi’nde duygu sağanağı bekleniyor. İç Anadolu’da gam fırtınası ve yer yer keder patlamaları görülebilir.
Bu ne lan?!
Sağda solda ben hümanistim demekten keyif alan insanlar görüyorum. Aferin.
Aç bir bak bakalım hümanizmin tarihine, anlamına. Sonra ağzını yaya yaya “ben hümanistim” diye dolaşırsın.
İnsan sevgisiyle dolu, sevgi pıtırcığı arkadaş; koskoca akımı insanları sevmek bazına indirgemişsin de kazın ayağı öyle değil be.
Lan bir kere vakti zamanında hümanistler sadece kendilerini insan sayıyorlar lan. Tüm insanlar eşit, ama her insan insan değil. Garip kafalar.
Kilisenin egemenliğini kırdık, artık önemli olan biziz. İnsanı yücelteceğiz. Ama ideal insanı. İdeal insan da beyazdır.
Zenciler mi? İnsandan sayılmaz. Aztek mi dedin, vur kellesini. Bunları katledip altınlarını alalım ki insanlık yücelsin.
Ama ben insancılım, insana zarar vermem, insana zarar vermek insanlığa sığmaz. Çok güzel insansın ya!
Madem bunlar insan değiller, onlara çiçek hastalığı mikrobu yüklü battaniye dağıtabilirim. İnsan olsa anlardı. Bunlar battaniyenin mikroplu olduğunu bile bilmiyor, bir de utanmadan insanım diye dolaşıyor, üstüne nefes bile alıyor. Terbiyesiz.
Sömürün hümanistler, biz de sizi seviyoruz.
Lan bir yandan da bu hümanistim diyen arkadaşın olayla ilgisi yok. O insan seviyor. Yazık.
 “Vay anam kediler aç” diyenlerle, “insanlar ölüyor siz kedi derdindesiniz” diye onlara çemkirenler var.
Kediler aç mı? Evet. İnsanlar ölüyor mu? Ona da evet. İyi de bunun üzerinden siz niye kapışıyorsunuz lan. Manyak mısınız?
+ Kediler aç.
- Hayır insanlar ölüyor.

+ İnsanlar yok yere ölüyor.
- Tamam da kediler aç.

Lan bunlar birbirinin karşıtı değil ki. Ne kafadasınız? Alo!

İkiniz de kendinizinki dışında hayatlara da saygı duyan insanlarsınız, niye birbirinize saygınız yok lan!

Hayır bir de internet başından habire yazıyorsunuz, bir bok yaptığınız yok. Önce o göt o koltuktan bir kalkacak arkadaş!
Hatunun biri internete çektiği bir fotoğrafı yüklemiş. Adamın biri de o fotoğrafta “bilgelikten gelen utangaçlığı” hissetmiş.
Vay arkadaş ben ne duygusuz, ne hissiz bir adammışım lan!
Ekranın ayarlarıyla mı oynamadım, 5 farklı açıdan mı bakmadım, amuda mı kalkmadım. Yok, ben öyle bir şey hissedemiyorum arkadaş! Ne fotoğrafmış be?!
Gerçi ben bilgelikten gelen utangaçlığı hiçbir zaman hissedemedim ama yine de bir umut her yolu denedim.
Sonunda dedim ki “acaba bu bilgelikten gelen utangaçlığı hissettirecek kadar başarılı fotoğrafçı kimdir, bir bakayım sıfatına”.
Profil fotoğrafını açtığımda, o derin dekolteyi gördüğümde adamın neyi kastettiğini anladım. Kasıklarımda “bilgelikten gelen utangaçlığı” hisseder gibi oldum. Öyle.
İranlı bir Emniyet Müdürü “gençler sevişiyorsa istifa ederim!” demiş.
Korumasız sevişiyorlarsa filan dese yine anlayacağım. Adam emniyet müdürü sonuçta, gençlerin güvenliğini düşünüyor derim. Ama bu nedir lan?!
Neymiş; sevişmek kültürlerinde yokmuş. O ne lan, bölünerek mi çoğalıyorsunuz? Nedir?
Hayır n’apacaktın arkadaşım, ereksiyona geçeni tutuklayacak mıydın?
2 haneye eş zamanlı olarak yapılan operasyonda 4 patlamaya hazır halde pipi ve 2 kuku ele geçirildi.
Sanıkların avukatı pipilerin müvekkillerine ait olmadığını, donlarına polis tarafından yerleştirildiğini iddia etti.
Tahran polisinin operasyonda ele geçirdiği pipi, planlanan eylemin büyüklüğünü gözler önüne serdi.
Operasyonda ele geçirilen kukuların daha önce 4 ayrı eylemde daha kullanıldığı tesbit edildi.
Emniyet Müdürü, bu büyüklükte ve bu şiddette bir eylemin gerçekleşmesi halinde infiale sebep olabileceğini belirtti.
İstihbarat birimlerini de öven Emniyet Müdürü: “Bizler o çükün kalkacağının bilgisini günler öncesinden haber almıştık” şeklinde konuştu.
Tutuklamalara tepkilerde artarak sürüyor. Bir grup genç, Emniyet Müdürü’ne yumurtalık fırlattı.
Sevişen çiftlere polis geciktirici spreyle müdahalede bulundu. 

4 yorum:

  1. perspektifine sağlık:)her yazını dört nala bekliyorum.yeni pencerler açıyorsun olaylar bakışımda.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, çok mutlu oldum.

    YanıtlaSil
  3. yazma aralığını geniş tutuyorsun biraz,bence daha sık yaz çünkü kaliteli yazı bulmak zor oluyor.. eyvallah..

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim. zaman buldukça, kaliteli yazabilecek gibi hissettikçe yazıyorum. ne yazık ki her dönem böyle olamayabiliyor.

    YanıtlaSil