20120918

acil şifa


Efendim son zamanlarda insanlara dair birçok gariplik geliyor kulağıma...
Son olarak duyduğum olay şu: Hatunun ailesi yurt dışında yaşıyor, ailesini yılda ancak iki kere görebiliyor. Eşine “benim ailemle yılda iki kere görüşebiliyoruz, o zaman seninkilerle de iki kereden fazla görüşmeyeceğiz,” buyurmuş.
Hatun garip, adam daha da garip. Kabul etmiş.
Efenim bu çiftin çocukları olmuş. Fakat henüz kız tarafının ailesi bebeyi göremediğinden, babaannesi ile dedesinin hastaneye gelip çocuğu görmesi de hatun tarafından yasak edilmiş.
İşin daha fenası; adam bunu da kabul etmiş.
“Ne kadınlar var bak”, diyenin aklından şüphe ederim söyleyeyim.
Kadının zihinsel durumuyla, kapris konusundaki ekspertiziyle ilgili yorum yapmayacağım. Belli ki manyak. Yazık.
Ben adama daha çok şaşırmış durumdayım. Lan hadi bir hata yaptın evlendin, o hatundan çocuk yapılır mı?
İlk arıza çıkardığında yaptırsana vasektomiyi. Bak, ayrıl demiyorum, o hatundan ayrılsan daha büyük dert. Ama çocuk yapmayaydın iyiydi.
Hayır eskaza kızın ailesine bir şey olsa, biri ölse filan ne bok yiyeceksiniz lan.
“Annemi gömdük, seninkileri de gömelim.”
“Babacığım biliyorsun eşimin ailesini bir kazada kaybettik. Siz kendiniz mi intihar edersiniz, yoksa biz mi sizi öldürelim?”
Babam bugün basur ameliyatı oluyor, senin baban da olsun.
Müşterek lafının bu kadar geniş anlamda kullanıldığına ilk defa şahit oluyorum. Oha.
Bir başka hatun kişi de 4 yıldır beraber olduğu sevgilisinin eli yanlışlıkla bacağına değdiği için büyük olay çıkarmış.
Beraber olduğu dedik ama ortada bir birleşme mevcut değil, sadece beraberlik var. 0 – 0 yani, gol sesi yok.
Bunu duyduğumdaki yüz ifadem de böyleydi cidden 0 – 0
Ben böyle durumlarda adamları anlamakta daha çok zorlanıyorum.
Bu ne sevgi ah, bu ne ıstırap.
Gerçi insan inat eder lan bir zaman sonra. 4 yıl bekledim, biraz daha sıkayım dişimi diyebilir.
 Yalnız ben o 4 yıl sonraki sevişmeden korkarım arkadaş. Büyük risk var.
Bir gecede 2 beden incelebilirler.
Zaten çocuğun durumu fena. Bildiğin Spiderman. Yakında havada duracak.
İşte Uçan Adam Sabri’ler böyle yetişiyor.
Daha fenası bunlar birlikte yürürlerken adamın biri kızı ellemiş.
Sen 4 yıl boyunca dokunama, adamın biri yanından geçerken ellesin. Olacak iş değil.
“Lan biz elleyemiyoruz arkadaşım?!” Hazin.
Çocuk adamın peşinden koşmuş ama yakalayamamış.
Bence adama ne hissettiğini sormak için koşmuş olabilir. “Nasıldı lan, anlatsana çok merak ediyorum.” “Yok birader, o kadar beklemeye değmez yani.”
Çocukta pratik zeka da yok. Ben olsam “böyle mi yaptı hayatım?” diye fırsat bu fırsat bir yoklarım yani.
Lan dünyanın en iğrenç şeylerinden biriyle de alay ettim ama durum feci.
seni uzaktan sevmek
aşkların en güzeli
alıştım hasretine
gel desen gelemem ki
Burada “gelemem” çift anlamlı kullanılmış. Fena.
Acil şifalar diliyorum.

4 yorum:

  1. Ahahahahahaha koptum lan :)))

    YanıtlaSil
  2. Ahahaha lan deme ayıp :P Kop tabii ki, hep beraber kopalım.

    YanıtlaSil
  3. eski sevgilim tam 10 ay boyunca öpmemişti beni. ne derim, nasıl tepki veririm karar verememiş bir türlü. 10 ay boyunca biz niye hâlâ öpüşmedik, dur bi yakalayayım da öpeyim ben diyerek dolandım oysaki. :( hayır yani, erkek atar ilk adımı da diyen biri değilim ama "acaba istemiyor mu, öpsem saygısızlık mı olur" diye düşünecek noktaya gelmiştim.

    dalga geçmeyin konuyla, çoook hassas konu :(

    YanıtlaSil