20120911

ibret


Facebook ve Twitter, maruz kaldığımız aptallığı tahammül edebildiğimizin çok çok üzerine taşıyabiliyor bazen.

Sırf bu yüzden ikisini de bir süreliğine kapattım. İnsanlar iyi niyetli ve barışçıl, hayat güzelcilik oynuyorum.

Bunun yalan olduğunu bilmem en büyük arıza. Yine de arada kendimi oyuna kaptırdığım oluyor.

Aslında bu oyun iki kişilik galiba. Neyse...

Mesela savaş isteyen insan diye bir şey var. Her tür kafayı anlıyorum da bu kafaya nasıl geliyor insanlar anlamama olanak yok.

Lan sen savaş istediğin için ölüyor insanlar desen, mal mal bakacak. Katil sensin;
ölmesini istediğini de, ölmesin dediğini de sen öldürüyorsun desen küfredecek. Anlatmaya çalışsan devreleri yanacak, iyice saçmalayacak.

Adam zaten baklava-börek üzerinden milliyetçilik yapacak kıvama gelmiş, inanılır gibi değil.

Kürt böreği yazmamak için sekiz takla atan börekçiler var. Sade börek filan haydi neyse de geçen gün küt börek diye bir şey gördüm.

İsimden de çağrışım yaptırıyor arkadaş. Tebrik edilesi.

Yılların Rus salatasını soğuk savaşta Amerikan salatasına çevirenler bunların dedeleri.

Buna karşı duyduğum en iyi tepki de menüsüne “bolşevik salatası” yazan amcadan gelmişti.

Lan yıllarca kozmonot mu astronot mu diye tartışma çıktı be. Kozmonot dersen komünist, astronot dersen Amerikancı. Sağım, solum sobe.

Hayır işin fenası saklanmayan da ebe.

Her şey yüzeysel, her şey biçimsel. Bıyıkları uçtan sarkıttıysan milliyetçi, pos bıyıklıysan solcu, badem bıyıklıysan cemaatçi...

Bu ne lan?! Kıl üzerinden siyaset.

Köseysen sıçtın.

Bir ara da top sakal modası vardı. Neyse geçti.

Bu aralar sıkılıyorum. Sıkıldıkça yazıyorum. Yazdıkça yazdıkladımı beğenmeyip siliyorum. Bunu da beğenmedim ama silmedim de. Dursun burada. Bazen gülemiyor da insan. İbret olsun. Oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder