20121128

gizemli şarkılar


Fakirden alıp zengine vermeye “kentsel dönüşüm” diyoruz.

Mantık şu: Fakirin ne işi var la kent meydanında?! Yürüsün gitsin.

Gettoda yaşasın, Ghetto’da eğlenmesin.

Garibanın zaten Ghetto’da eğlendiği yoktu da işte, Ghetto’da eğlenen de gettoda yaşayanı görmesin maksat...

Miley Cyrus’un asıl adı Destiny Hope Cyrus imiş.

Kader Umut Isparta şeklinde çevirebiliriz.

Isparta nereden çıktı derseniz; Cyrus, Minnesota eyaletinde bir yer, oradan çıktı.

Ha neden Isparta? Sanki hayatta her bokun nedenini biliyorsunuz. Isparta işte, ben yazdım oldu.

Hatunun etnik kökenini yazıyorum: İskoç, İrlandalı, İngiliz, Fransız ve Cherokee kabilesinden ataları varmış.

O ne la? Ne la o? Lao Ne? Ahan da Koreli oldu.

Nasıl bir grup çalışması sonucunda meydana geldin lan?

Abla cins değil, kırma...

Bu kadar karışıklık köpeklerde olsa maymun doğar lan.

Şeceresi Birleşmiş Milletler gibi...

Geçen gün telefonuma Jennifer Lopez’le komşu olmak ister misiniz? diye mesaj geldi.

Hemen geri döndüm “komşu değil de aynı eve çıksak fena olmaz” yazdım.

Heyecanla cevap bekliyorum.

Maksat faturaları bölüşelim. Ne bileyim ben elektriği ödeyeyim de o doğal gazı versin filan.

Konserden gelirken bir paket Marlboro kapsana ya diye mesaj göndereyim.

Cenıfırcım dolapta kurufasülye var, yiyebilirsin şeklinde notlar bırakayım filan.

Cenıfır gömleğimi bulamıyorum sen mi giydin?

Hemen çıkar. Ooo yeah!

Aslında gizli ajandamda ütülerimi yaptırmak da var. Zira hatunun hiç ütüsüz bir şey giydiğini görmedim. Ütü yapmayı seviyor demek ki...

Cenıfırcım bir el atsana ya... Ütüye...

Serdar Ortaç’ın sürekli aynı şarkıyı söylemediğini, o şeylerin farklı farklı isimleri olduğunu öğrendiğimden beri müzik benim için büyük gizemler taşıyor. Özellikle de pop.

Mesela tam olarak kaç dansöz var? Binlerce çok muallak bir rakam...

Peki kaç kere sever insan? Kaç gönüle alışır?

Gerçi biz bu soruyu arkadaşlarla çözdük. Cevap 4.

Çelik ne yapıyor? Halen ateşte mi?

Hakan Peker Hey Corç versene borç şeysini nasıl bir ruh haliyle yazdı?

Sesi sazlıklardan havalanan bir ördek gibi olan hatunun İlhan İrem’e cevabı ne oldu?

Demet Akalın sayesinde İbrahim Kutluay hakkında en çok şarkı yazılan insan mı?

Aldırma Gönül’deki, Gönül kim?

Çocuk kimden?

Harun Kolçak başlı başına bir soru işareti zaten.

Çıtır Kızlar nereye, nereye de giderler? Arkadaş yıllardır arıyorum. Yok mu bir bulanı, keşfedeni... Bir yardım edin la!

Ayrıca bu Çıtır Kızlar’la, Birkaç İyi Adam arasında neler yaşandı? Bunun filmi var mı? Olup da paylaşmayanı... Neyse...

Hayır hep bir sorular sorgulamalar filan... Alo orda mısın? Rahatta mısın? Bir başına uzakta mısın?

Bir huzur ver lan! Bigit!

Bir de o nasıl bela okumaktır arkadaşım?! Allah belanı versin, Allah seni kahretsin, sana gelen bana gelsin diye şarkı var.

Gerçekten bu ne sevgi ah, bu ne ızdırap?!

“Yarabbim feryadımı artık duysan diyorum” diye haykıra haykıra şarkı söylüyor kadın.

Allah’a trip atıyor resmen. Kıçımızı yırttık burada duymuyorsun diyor.

- Emel nooolduuu?
- Bi şey yok?
- Kızım noldu söylesene?
- Ay anlamadıysan tamam. Hiç gereği yok yaneee.

Zaten sürekli Kral TV açık, kim ne istiyor, neye dua ediyor diye oradan kontrol ediliyor.

- Ne istiyormuş?
- Ya bir sabır ya da ümit.
- Net bir şey söylesin. Hangisi?

- Peki bu ne istiyor?
- 3 tane.
- 3 tane ne istiyor?
- 3 de yetmez 5 tane
- Tamam da 5 tane ne?
- 5 de yetmez 7 tane
- 7 tane ne!!!!
- Ver, ver, ver, ver...
- Ne vereceğim uleyyyyyn??!!!!
- Ver Allahım ver.
- ??!!

4 yorum: