20130125

şemşiye


Şu göte giren şemsiye olayını Kim Kardashian’da denemek istiyorum. Bence açılma olasılığı gayet yüksek.
Plaj şemsiyesi bile olabilir gibi duruyor. Şemşiye olmaz ama.
O değil de “göte giren şemsiye açılmaz” lafını ilk kim, ne amaçla kullandı lan acaba?!
Adamda ne fanteziler varmış arkadaş!
Hayır bir de neden şemsiye; niye kapı değil, pencere değil, ne bileyim konserve filan değil. Akordeon da göte girse çalınmaz mesela... Ama konuyla ilgisi yok.
Hayır bu önermeye deneme yanılma sonucu vardıysa fena.
Göte giren kontrbas... Yok bu olmadı. Damacana... Ighhhh, yok. Yazarkasa... Çlink!
Şemsiyede bir girebilme ihtimali görülmüş sanki.
Tarih ne garip olgu lan. Güya ders alalım filan diye var da biz kini ve düşmanlığı beslemek için kullanıyoruz sanki.
Baya baya kötü niyetli kişilerin elinde tehlikeli bir silaha dönüşebilir durumu mevcut.
Şu savaşta şu kadar insan ölmüş, yazıktır filan diye baksana olaya; lan bizden bu kadar adam öldürmüşler mınakoduklarım mantığıyla yaklaşınca olmuyor o işte. Yine ölüyor insanlar.
Senin dedenin dedesinin kaynı, benim büyük babamın damadının toprağına pislemiş. Sen benim düşmanımsın. Vay amk! Kan davası gibi lan! Bigit! Bibit!
Şahsen dedemin dedesinin ne bok yediği beni zerre ilgilendirmiyor arkadaşım. Seni de dedenle yargılamam.
Ecdad ne lan?! Vay anam çok başarılıymış da böyle soyluymuş. Eeee! Sen kimsin ondan haber et hele.
Dededen kalan tüm parayı yiyip, biz eskiden çok zengindik, çok soyluyduk diye anlatan adam. Peh!
Bir de Mevlana olayı var mesela.
“Her iktidarın sevdiği adam mı olur lan” diye kıllanıyordum zaten, bir araştırdım ki, fiyuuuuu.
Ne olursan ol gel, ama iktidara karşı çıkarsan gelme, oğlum olsan cenaze namazını kılmam.
Gerçi o söz de ona ait değil ya, neyse.
Ahan da Ahi, ahan da Bektaşi. Tez kellesi vurula!
“Mevlana’yı çok seviyorum. Çok insancıl.”
Aferin.
Görücü usulü tarih. Sev dediler sevdik be abi.
Lan saz Orta Asya’dan gelen bir gelenek, mehteran Bektaşi ocağının; şimdi Bektaşiler saz çalıyor, ülkücüler mehter. Bu ne lan!
Efenim Scarlett Johanson’un çıplak fotoğraflarını beğenimize sunan hacker mahkemeye verilmiş.
Sen suç işle biz mahkum oluruz abi. Metin ol. Çalışmalarının devamını bekliyoruz.
Geçen gün televizyonda birisi Türkiye’de güçler ayrılığından filan bahsediyordu.
Hehehehe. Gülmeyin!
Lan arkadaşım o güçler birleşeli baya oluyor. Bildiğin threesome yapıyorlar.
Arada düzülen adalet oluyor.
Yaslama-Sürttürme-Yarma
Sonra hepsi halka!
Öyle halka değil. İçin pis!
Grup deyince de aklıma hep evlilik geliyor.
Aileler çocukları evlenirken grup seks yapılacakmış gibi davranmıyorlar mı lan?!
“O kız da bize pek uygun değil”
 ??!
“Tahsili de iyi değil”
Sanki atomu parçalarına ayıracağız, füzyon deneyi filan yapacağız anasını satayım!
“Annesini de gözüm tutmadı”
Tamam o zaman. Anasını sen alma, kızını da ben.
Karşı taraf ne giymiş, ne giymemiş ona bakılır filan.
Şahsen ben bir tek karşı taraf hatunları ne giymemiş onunla ilgileniyorum. En sağlıklısı.
Hayır bir de gelin adayını beğenmezlerse başka bir hatunu adamın aklına sokmaya çalışanlar var.
“Bak Neriman teyzenin kızı var Zekiye. Hani çocukken lego oynuyordunuz da senin en sevdiğin parça boğazında kalmıştı.”
“Eee!”
“Bir bak bakalım, parça hâlâ boğazında mı?”
Yuh!
Bu yuh banaydı.
Bir de o kız büyüyünce güzelleşmiştir güya. Herkes peşindedir de kimseye vermiyordur.
Bir önceki cümlede bir yerlerde “yüz” kelimesi olacaktı. Neyse.
“Geçen gün gittim seni sordu.”
He, evet. Kimseye yüz vermiyor. Kendini bana saklıyor. Beni sayıklıyor. Ben de yedim.
Hatunu değil.
Türkçe ne fena oluyor lan bazen.
Neyse uzun zamandır yazmıyordum, yazacak çok şey biriktirmişim yarısı kaldı. Sanırım yakında devamı gelecek.
Sanırım. 

4 yorum:

  1. Yaz sen ya gözünü seveyim , la her gün yeni bir yazı var mı diye bakıyorum , az öz olsun diyorsun belki ama o kadar da öz olmasa da olur , cok bekliyoruz ya la.. Bu ya la nedir niye kullanılır bilemedim ya la, Freud olsa takıldığımız donemi söyler ve icindeki subliminal mesajı da anlatırdı pirim benim ( subliminal , freud falan da kullandım bak yorum da , birseyler biliyor zannedersin artık ya la :)

    YanıtlaSil
  2. :) dönem dönem gerçekten çok yoğun oluyorum ve yazacak ruh halinde de olamıyorum. ama daha sık yazmaya çalışacağım. böyle yorumlar da gaza getiriyor sonuçta :) teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Yazınız efenim, mutlu oluyoruz :D

    YanıtlaSil